Logo

Koble på sub

Skriv et svar
02.05.2006 22.39.14 #1 av 2
Postet av: nomi
Første gang jeg har koblet på min sub og lurte på om jeg har gjort det riktig! Hva er den beste måten å gjøre dette på? Som jeg har skjønt så er det gjennom subwooferutgangen med en sub-kabel. Men i andre enden er det to innganger... Left og right... Akkurat nå har jeg en tara labs kabel fra receivern som går inn i et Y-ledd og denne kobler jeg med L og R på sub'en. Vil dette være bedre enn om jeg ikke brukte Y-ledd? Hvor kobler man den ene kabelen da?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.05.2006 07.22.38 #2 av 2
Postet av: Tannoy
"nomi" skrev:Første gang jeg har koblet på min sub og lurte på om jeg har gjort det riktig! Hva er den beste måten å gjøre dette på? Som jeg har skjønt så er det gjennom subwooferutgangen med en sub-kabel. Men i andre enden er det to innganger... Left og right... Akkurat nå har jeg en tara labs kabel fra receivern som går inn i et Y-ledd og denne kobler jeg med L og R på sub'en. Vil dette være bedre enn om jeg ikke brukte Y-ledd? Hvor kobler man den ene kabelen da?


Du har koblet riktig!

L og R i ene enden(i subben), den andre enden kobler du i recieveren på sub-inngangen.
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar