Logo

Kobling produksøk TV og min.hjemmekino.no fungerer ikke

Skriv et svar
17.12.2009 14.47.08 #1 av 7
Postet av: shg
Hei.

Dette er vel mest til Rune, ettersom jeg oppfatter det at det er han som fikser opp i produktdatabasen.

Produktsøk har en kjempestilig funksjon der alle hjemmekinopresentasjoner som har registrert produktet, listes opp nederst på siden. Imidlertid ser dette ut til IKKE å fungere for TV delen.

Eksempelvis denne TVen (Sony KDL-55X4500) skulle hatt denne hjemmekinopresentasjonen

shg
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.12.2009 23.37.17 #2 av 7
Postet av: Rune
Heisann.

Beklager sent svar. Etter et år med veldig mye jobbing har jeg nå i julen endelig fått tid til å se på Hjemmekino.no.
Dette bør bli løst når en ny og oppgradert Hjemmekino blir lansert i løpet av januar.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.12.2009 09.52.36 #3 av 7
Postet av: shg
"Rune" skrev:Heisann.

Beklager sent svar. Etter et år med veldig mye jobbing har jeg nå i julen endelig fått tid til å se på Hjemmekino.no.
Dette bør bli løst når en ny og oppgradert Hjemmekino blir lansert i løpet av januar.


:D Bedre sent enn aldri!
Takker for tilbakemelding.
Høres spennende ut med oppgradering. Er det noen spennende nyheter/fikse funksjoner på gang.
:idea: Som f.eks. nye statistikker? (Hjemmekinopresentasjoner)

(men du trenger ikke svare med en gang, ta deg litt julefri også da...)

shg
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.12.2009 11.46.06 #4 av 7
Postet av: Rune
Har tatt meg min første "ferie" siden 2005 slik at jeg skal få tid til å gjøre en del forandringer på siden.
Planen var å være ferdig til 4. januar, men det har blitt litt mer vanlig jobb enn forventet i ferien så det blir nok før i slutten av januar tipper jeg.

Det som kommer
- Helt ny SOA arkitektur som skal gjøre endringer/utvidelser enklere i fremtiden. (basert på WCF)
- Nytt HD-ready design. (tilpasset skjermer på minimum 1280 x 720 oppløsning) (ja, jeg vet det er ca 8% som ikke har så stor skjerm på pc, men det synker hele tiden)
- Enklere for redaksjonen i bladet til å oppdatere siden. (tidligere har det bare vært meg så da har ikke brukervennligheten stått i høysetet). Spesielt viktig siden jeg i praksis har alt for liten tid til denne hobbien.
- Tester i HTML format (fra bladet)
- ++++
Jeg har ganske mange planer, men før jeg vet hva jeg får tid til tør jeg ikke love mer :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.12.2009 22.03.40 #5 av 7
Postet av: teebee
tenk på oss med 10" nettop da. kjedelig om siden kun fungere med ekstern skjerm. kan selvfølgelig kjøpe 3g sin lille projektor, men virker litt unødvendig. :D
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.12.2009 09.42.34 #6 av 7
Postet av: Rune
Ser poenget med netbooks som er populær. Nå er det vel flere av dem som kommer med 1366 x 768. (med 11")
Jeg kommer til å etterstrebe at det er lesbart på 1024, men 1280 og større vil gi best lesbarhet.

Det er så mange andre ting som blir bedre med å øke størrelsen.

Jeg ser for meg at det kommer til å bli lagd egen mobil versjon av siden etterhvert slik at folk med Iphone og andre typer smartelefoner får lest siden på en skikkelig måte.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.04.2010 20.53.50 #7 av 7
Postet av: shg
Hei Rune

Håper du har fått nytt julen og evt. ferie, med vel overstått påske.

Siden det nå er gått to måneder siden januar, lurte jeg på om du har noe nytt planlagt tidsrom for utrulling av ny versjon av hjemmesidene. Har forståelse for at du har andre ting å gjøre, men venter jo i spenning da. (Samt at jeg gjerne vil at min hjemmekinopresentasjon skal knyttes til "mine" komponenter).
Observerer også at f.eks. de nyeste TV modellene (omtalt i #4-2010) ikke ligger i produktsøk, men det er vel redaksjonen som legger inn ifm. med blandt annet produkttester/-omtaler i bladet.

Vennlig hilsen Sveinung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar