Logo

Komponent scart fra DVD til Komponent på TV

Skriv et svar
24.01.2007 20.08.44 #31 av 32
Postet av: kWern
Husk å ha kompositt- eller S-videokabel i først, og tast så inn koden "Eject", "Clear", 2, 7, og så 6 (kanskje du må trykke "Enter" til slutt). Da kommer du inn i en meny der du kan endre bilde ut til komponent eller VGA fra SCART. Det er samme meny som gjør spilleren sonefri.

Gudd løkk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2007 22.35.05 #32 av 32
Postet av: Øreflipp
Jeg forandrer innstillingene i setup men TVn eller DVD spilleren registrerer det ikke med en gang av en eller annen grunn.Da jeg første gang satte opp S-video til denne TVn så kom bildet plutselig etter at jeg hadde slått av og på elektrisk utstyr flere ganger.Det samme skjedde nå med både S-video og Komponent mode via setup.Det virket plutselig med komponent etter at jeg hadde dratt ut stikkontaktene og slått alt på igjen.Var nær ved å gi opp da det plutselig fungerte.
Mener du at det er nødvendig med den skjulte menyen nå som jeg har fått bilde opp på skjermen ved å stille Scart via komponent i setup menyen?
Normalt ved forandringer i oppsettet skal det vel bare holde med å slå power knappen av og på DVD spilleren og la den boote mener jeg.
Ser at bilde er blitt bedre men har ikke prøvd ut så mye ennå.
Morsomt dette :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar