Logo

Kriller`s WAF Stue: Da ble det en Yamaha dsp-z7

Skriv et svar
21.12.2008 23.03.57 #31 av 44
Postet av: kriller
Nå hadde jeg et lite snev av sex i innlegget mitt Rune, men du fant et par som ikke var koffert latert. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.12.2008 09.02.57 #32 av 44
Postet av: kriller
Da er mine KLipsch Rf 62 bakht solgt, og jeg venter spent på 4 stk. Focal Dome hvite som skal monteres i taket. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2009 05.57.58 #33 av 44
Postet av: kriller
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2009 08.06.58 #34 av 44
Postet av: Rune
"kriller" skrev:Selger min Linn Sneaky DS.

http://avforum.no/avtorget/showproduct. ... duct/41824

Kontakt på mail kmika@broadpark.no" onclick="window.open(this.href);return false;


Kan jeg spørre hvorfor du velger å selge denne så raskt og hvilke erfaringer du har med den?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2009 13.20.12 #35 av 44
Postet av: kenti
Slenger meg på kommentaren til Rune. Er litt nysgjerrig på hvorfor du valgte å selge Sneaky.
Med vennlig hilsen
Kent-Erik Tøllefsen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2009 14.04.32 #36 av 44
Postet av: kriller
Vi er blitt så godt vant til itunes, og hele familien bruker pc som avspiller. Den står også i stua.
Selv om Linn gir en meget bra lyd, er det rett å slett brukergrensesnitten som kom til kort.

Dette er sikkert en vanesak, men går heller over til en dedikert dac og airport express.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.01.2009 16.01.44 #37 av 44
Postet av: kenti
Ok, fair nok det :)
Med vennlig hilsen
Kent-Erik Tøllefsen
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.01.2009 23.16.53 #38 av 44
Postet av: kriller
Da er Linn spilleren solgt, og jakten på en god dac er i gang.

Om du har en så send en mail til kmika@broadpark.no
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2009 23.15.21 #39 av 44
Postet av: kriller
Fruen gikk opp kraftig i lønn i dag og dette måtte feires sa hun.

Jeg dro rett ned å byttet min 2 dager gml. 3900 til en z7 uten at hun visste om det.
Ikke så hun forskjell så da ble det feiring i kveld :mrgreen:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.01.2009 23.23.32 #40 av 44
Postet av: Rune
Gratulerer!

Var det menyene som Atle viste på lørdagen som var avgjørende?
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2009 05.48.38 #41 av 44
Postet av: kriller
he he. Den eneste meyen som Atle imponerte med var Peppes.

Denenon ligger lengere fremme med GUI, Design på reciver og display.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2009 09.19.09 #42 av 44
Postet av: Msport
"kriller" skrev:he he. Den eneste meyen som Atle imponerte med var Peppes.

For min egen del er jeg ganske lett å imponere... Peppes holder lenge. Var på kino med kona senere på kvelden - hun dro meg med på Peppes.... Da ble det faktisk vel mye for en som liker pizza godt :roll:

"kriller" skrev:Denenon ligger lengere fremme med GUI, Design på reciver og display.

Kan vel være enig i det - med tanke på det vi så på lørdag. Derimot er lyden det viktigste. Er du fornøyd med det lille du har prøvd? Har du hørt noe forskjell mellom 3900 og Z7?

Du gjorde vel egentlig det jeg ville ha gjort....
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.03.2009 17.35.36 #43 av 44
Postet av: swede
Hei! Jeg såg reportasjet om din hjemmekino i NR 11 2008. Jeg må si at jeg likte løsningen med parkett på veggen meget godt. Jeg har i likhet med deg lys stue. Jeg har tenkt på en tilsvarende løsning tidligere men når jeg så bildene hos deg så er det ikke noen tvil lenger :D
Hos meg så er det jeg som er den svenske blondinen (mann) med norsk kone som ikke er like begestret for alle løsninger (skal høres men ikke synes 8) ). Den løsningen du har er konevennlig og skulle passe meget bra inn hos oss. I den anledning så har jeg noen spm angående bærevnen og oppbyggingen av denne parkettvegg. Har du noen form for gulvplater som parketten er festet i? Hvordan er denne festet til den opprinnelige veggen? Sitter veggfestet kun i parkettveggen eller er den festet i veggen bak denne igjen? Ble mange spm her men jeg er helt novis på området. Jeg er takksam for all info jeg kan få.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.03.2009 16.28.37 #44 av 44
Postet av: kriller
Hei.
Takk for komplimentet om stuen vår.
Montering er veldig enkelt.

Eksisterende vegg er trestolper med gipsplater. Jeg skrudde lekter 2x4cm paralelt langst stolpene, slik at det blir plass til kabler bak parkettveggen. Parkettveggen er av type Kährs parkett og bordene er 240cm lange. Disse kan selvfølgelig kappes. på parketten er det en leppe som er fin å skru i og man får skulte skruer. Det nesderst bordet er ikke skrudd, slik at en kan vippe det ut for å komme til kontakter o.l.
Bruker en type Vogel veggfeste til flatskjermen, og den er festet med bolter med mutter på baksiden av parkettveggen.

Håper dette forklarte fremgangsmåten greit. Send meg gjerne bilder når du kommer i gang og spør om det er noe mer du lurer på.

mvh.
kristian
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar