Logo

Krise!!!! Får ikke inn tv-kanaler.....

Skriv et svar
27.07.2004 11.24.21 #1 av 3
Postet av: kaareol
Har sikkert havnet på helt feil sted, men er desperat etter å finne en løsning.

Problemet er nemlig det at jeg er nettopp flytten inn i ny leilighet i Trondheim og huseieren har ikke installert kabel-tv. Det har kun bodd gamle kjerringer i bygården og det var sikkert ikke funnet opp tv når de flyttet inn.

Huseieren har lovet at det skal installeres kabel-tv, men bravida må først grave ledning frem til huset for så å legge kabel videre inn til hver leilighet. Og dette kan sikkert ta opp til et halvt år!

Jeg har kjøpt en bord-antenne på Clahs-Olsson men den tok ikke inn en dritt. Sannsynligvis for at vegge er så pass tykke?!

Er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal klare å få inn tv via en antenne? Evt. om det finnes noen forsterkere? Evt. gode antenner?

Det høres kanskje overdrevet ut at det er krise, men prøv å ikke se på tv noen dager......håpløst......

Håper noen kan hjelpe meg......
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.07.2004 12.45.18 #2 av 3
Postet av: Rune
Det finnes en god del bordantenner med innebygd forsterker. Du kan jo prøve det. Hvis du handler på elkjøp så har du jo 30 dagers returett som du kan benytte deg av.

Hvis ikke det heller funker så er nok løsningen utendørs antenne. (VHF/UHF) som koster ca 350-400,-
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.07.2004 08.49.57 #3 av 3
Postet av: Berit
Som den tv-slaven jeg er så føler jeg med deg...si gjerne hvordan det gikk.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar