matmal
Aktiv
E-post
Hei! Jeg lurer på om samsung Le26r75 (26") er en god TV og hvordan er den i forhold til en vanlig TV? Finnes det en LCD TV som har samme bildekvalitet som vanlig TV eller bedre idag?
Takk for svar!
Andreasfe
Aktiv
E-post
Den TV'en er isåfall noe av det nærmeste du kommer ihvertfall.
Vippa selv mellom LE-32M61B og LE-32R75B. Disse var temmelig like på bildekvalitet. Men jeg endte opp med M'en da jeg liker klassiske designet på den bedre enn det avrundede på R75B.
LE-26R75B var utstilt på Expert i Oslo sentrum i dag. Den var like god på bildekvaliteten som 32 tommerne. Så om du er ute etter en TV for en liten stue eller sovermommet så er den knall.
Skal du sitte over 2 meter fra TV'en vil jeg dog anbefale deg å gå opp til 32".
matmal
Aktiv
E-post
takk!
Høres bra ut det. Var på expert idag for å se på den, men de hadde den ikke på lager.
Skal ha den på et ganske lite soverom, så jeg tror det blir perfekt.
cash
Forhandler
E-post
Hei har du sett tv fra cgi på cgi-tv.no der selges det en 32" til 9500 som skal være meget godt på bilde og lyd
Amadesus
Hjemmekinosjef
E-post
Lurer bare på om Cash jobber for de som selger cgi, ser bare at du reklamerer og anbefaler den siten til alle her på forumet? Har ikke hørt noe om dette merket og aldri sett noen tester av det. Men for all del det kan jo være bra for det. Hilsen en som lurer...
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Sendte PM om det samme men den svarer han ikke på. Litt merkelig å foreslå CGI uansett hva man spør om...