Logo

LG 37LC2R

Skriv et svar
08.06.2006 08.05.13 #1 av 5
Postet av: MrKM
Hei.

Har nettopp kjøpt meg en LG 37LC2R:

http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... alognr=332

TV'en er i og for seg bra, men når jeg ser fotball så "flyter" bildet utover.. Virker nesten som om at bildet er dobbelt...

Har noen her erfaring med denne modellen og kan gi meg et par tips om hvordan man ev. kan få fikset dette? Har prøvd det som er av innstillinger (tror jeg) men det har ikke hjulpet...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2006 21.18.39 #2 av 5
Postet av: xuax
Hvordan signal har du? Dårlig signal vil gi ett dårlig bilde.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
10.06.2006 07.37.49 #3 av 5
Postet av: MrKM
Har en digital dekoder fra CD... Fikk høre at enkelte kanaler sender dårlige signaler for å spare penger og at de nye TV'ene fanger opp de dårlige signalene bedre enn de gamle.. Mulig det som er årsaken, for bildet var litt bedre under VM-kampen :)
10.06.2006 09.09.16 #4 av 5
Postet av: arntos
VM kampene blir sendt med høyere bitrate enn vanlig. På tyskland kampen i går var sendingen sendt i neste 7000 kb/s. En vanlig sending er på ca 4500-5000. Bildet var merkbart bedre på fotball i går enn på andre kamper.
11.06.2006 16.12.34 #5 av 5
Postet av: xuax
Uten at jeg skal trekke dette for langt så har det vel også med vendetiden til LCd krystallene. Når disse snus osv så resulterer dette i den utflytningen du snakker om hvis jeg ikke husker helt feil. Mener at philips skulle komme med en lcd hvor baklyset blinker i 50Hz for å rette på dette i løpet av året
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Skriv et svar