Logo

LG opptaker RH7800 -en liten brukererfaring

Skriv et svar
04.07.2005 21.00.42 #1 av 3
Postet av: xuax
en dvd opptaker jeg absolutt bare må anbefale. har bare surret litt med den til nå men den var veldig enkel å bruke, menyene er oversiktlige og forstålige. opptakene på normal modus ble veldig fine og enkle å gjøre, samtidig var det veldig lite støy fra spilleren under bruk. Noe av det som jeg likte veldig godt var at jeg fikk ett bedre bilde ved å koble antenne kabelen til opptakeren og med en billig scart opp til tv'en enn da jeg koblet antennekablen direkte opp til tv'en.

men det var 2 ting som var litt upraktisk.
1, kunne vært litt kjappere på repons fra fjernkontrollen, bruker ikke mye tid, men for enkelte er det ett irritasjonsmoment.
2, spilleren må være slått av for å at tidsinnstilt opptak skal være mulig. Det siste er vel det som var den største ulempen

men alt i alt mener jeg dette var en god opptaker som kan foreløpig anbefales.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.06.2006 20.00.49 #2 av 3
Postet av: undrende
Helt utrolig...

Må denne virkelig stå off hvis man skal ta opp på timer rec? Hadde jeg vist dette hadde jeg aldri kjøpt "dritten" ..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 14.35.05 #3 av 3
Postet av: xuax
Svært givende tilbakemelding du kommer med etter nesten ett år..Sjekk dato på innlegget før du svarer neste gang?
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar