Stone Cold
Aktiv
E-post
Hallais
Har akkurat fått meg en pen liten jobb på elkjøp for sommeren, og i går fikk vi inn Lg42pc56. Fikk inn fire tv, jeg pakket ut et, hang det opp på veggen, og fikk nermest bakoversveis...
Et noe så nydelig Tv, og fantastisk bilde har jeg ikke sett i hele og det store..
I alle fall ikke til den prisen! vi kjørte en pris på 12995,- og de fire tv'ne vi hadde inne fløy ut av lageret..
Vi kjører hd filmer i alle våres tv'er i vente på innlegging av tv-signaler, så jeg fikk aldri sett noe tv-signaler på den, men min erfaring er at LG generellt har fint bilde på tv-signaler. uansett, vi har også inne noen nydelige pioonerer på "42 og 50" og disse hadde ingen sjangs mot Lg.
Det skal sies at dette tv støtter full HD, så what do i know`?=)
Uansett, jeg ville bare anbefale dette til alle dere som er ute etter et 42" plasma tv, til en anstendig pris.. og gjerne høre om det er noen her som har dette tv`? hvordan er tv-signalene i så fall`? kan ikke drømme om at det er noen som er misfornøyd med det i alle fall:)
Vi har uansett bestillt inn flere LG42PC56 og jeg vet at jeg skal ha et av dem:)
...Cause Stone Cold said so....
Carmen
Aktiv
E-post
Ja det er en fin tv. Er ute etter en 42" selv. Har så vitt sett på den,så valget står i mellom Panasonic TH-42PV70. Og Lg42pc56.