Logo

Lyd i trådløse eller vanlige høretelefoner...

Skriv et svar
28.03.2012 15.00.35 #1 av 1
Postet av: gunnmels
Hvor/hvorledes kan jeg få ut lyd til høretelefonene, bortsett fra front på receiver/front på TV? Jeg har følgende utstyr: Hitachi 42" plasma, Yamaha RX-V767, CD HD PVR 101 ST samt laptop, som jeg bruker til Wimp og Spotify. Det jeg lurer på er om det er mulig å få lyd til telefonene på receiveren (?). Jeg har koblet PC og PVR til receiveren via HDMI, og fra receiveren til TV med HDMI. Alt fungerer ok, men når jeg f eks bruker øretelefonutgangen i front på receiveren forsvinner lyden i høyttalerne, dette ønsker jeg ikke fordi jeg hører litt dårlig, men fruen hører godt, og da vil man på en måte ha både i "pose og sekk", jeg liker heller ikke å ha tilkobling på fronten av TV! Jeg har forsøkt alle (tror jeg) lydutgangene bak på receiveren, men får ikke lyd...(Sennheiser RS 170). Jeg får lyd fra baksiden av PVR, men da får jeg ikke lyd fra f eks musikk fra PC! Dette ble visst noe innviklet, utfordringen er vel enkelt sagt hvordan jeg kan få ut lyd fra en eller annen tilkobling på BAKSIDEN av receiveren til høretelefonene???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar