Logo

Lyden på Ringenes Herre: Atter En Konge Extended

Skriv et svar
24.01.2005 18.47.19 #1 av 2
Postet av: magnuswb
Satte meg ned forrige helg da og så hele denne på ca 4 t 15 min. Og jeg hadde høye forventninger til spesielt lyden siden lydmiksen på kineversjnen var rett og slett svak i forhold til det den kunne vært.

Men jeg starter da. og velger så klart DTS: ES 6.1 sporet. og jeg må si FY FEITE for en lyd! lyden er så utrolig mye bedre enn på kinoversjonen! Og lydmiksen er så utrolig mye friskere og bedre, og denne gangen brukes alle kanalene konstant på scener som krigscenene foran Minas Tirith. Og det er så mye bruk av sub. suben er konstant i bruk! hadde den hatt liv så hadde den vært utslitt etterpå. frontkanalene presses stadig full ut og gir masse trøkk. samme med bakkanalene! dialogen er klar som sola. så jeg må si at dette er det beste lydsporet jeg har hørt på dvd noen gang.

og bilde og da. ingenting å si på det....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2005 18.51.40 #2 av 2
Postet av: kjelle
er enig at lydsporet er bra.synst at lyden er like bra på de 2 andre filmene i triologien.og star wars 1 og 2 mener jeg også er på høyde.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar