Logo

Lyse AS TV

Skriv et svar
14.04.2005 20.31.51 #1 av 6
Postet av: Headbanger Man
Hei, er det noen som kan si noe om hvordan TV-tuneren til Lyse AS er? Finnes det digitale utganger for lyd?
Er det muligheter for harddisk?
Er de på noen måte klare for HDTV?

På forhånd takk! :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2005 20.54.00 #2 av 6
Postet av: arntos
https://www.lyse.no/produkter/bredband/?3052

ser ut som du får DD ihvertfall,
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 06.35.00 #3 av 6
Postet av: Naish
Jeg har hatt TV ifra Lyse en stund. Er godt fornøyd med bilde og lyd. FAkta om tuneren finner du her : http://www.lyse.net/article.php?articleID=116
Man får nok ikke HD-tv ut fra denne tuneren. Jeg kan tenke meg at vi får tilbud om å leie en ny tuner til en høyere pris når den tid kommer. Jeg håper en eventuell ny tuner kommer med optisk lydutgang... :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.04.2005 08.29.15 #4 av 6
Postet av: Strutsen
Lyse reklamerer med at de skal starte prøvesendinger i HD.
Er dette mulig med denne dekoderen? Kun scart utgang.
Noen som vet om Lyse må bytte ut dekoderene?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.06.2005 21.23.31 #5 av 6
Postet av: Urge
jeg var på et informasjons møte med EBnett. de leverer det samme som lyse.. de er samarbeids parnere.. der sto det at kabeltven var HDTV klar, fyren kommenterte det ikke. men det sto der.. kan kun leverandørenes tunere brukes tro? hadde vært digg med en DreamBox eller noe sånt..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.06.2005 23.29.10 #6 av 6
Postet av: Runel
Så langt jeg har forstått det må man ha egen tuner for HD-TV med enten kompontent utgang eller DVI/HDMI utgang, det er ihvertfall vanlig på parabol med HD. HD-TV kan IKKE sendes over SCART såfremt noen ny teknologi har kommet :roll: kun PAL over scart= Maks 720*576 linjer ikke prog.scan.

Lyse TV skal ha HDTV sendinger slik iflg min info.
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar