Logo

mediasenter problemer!

Skriv et svar
11.10.2005 17.03.51 #1 av 5
Postet av: oddvin
Hei!
Har ett mediesenter som jeg bruker mellom min plasma og pc, produktet er pinnacle showsenter. sliter fryktelig med å få se filmer trådløst med dette, noe som skulle være problemfrittt i hennhold til både forhandler og levrandør. Er det noen som har erfaring med dette produktet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.10.2005 17.14.34 #2 av 5
Postet av: Rune
Har desverre ikke noen erfaring med dette selv, men generellt så er trådløse forbindelser noe treg for å overføre filmer i DVD kvalitet.

Les f.eks denne testen hvor de kommenterer det (annet tilsvarende produkt)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=111508
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
12.10.2005 06.01.40 #3 av 5
Postet av: jazzen
Jeg har ikke noe problemer med å se trådløst på mitt mediacenter..

Jeg bruker en xbox med mediacenter og streamer dvd'en fra maskina på soverommet til xboxen. Har ikke noe probs med det.
12.10.2005 06.40.35 #4 av 5
Postet av: TedN
Jeg bruker en D-link DSM320 mediesenter og har ikke problemer med treghet ved trådløs overføring. Dette er imidlertid omtrent det eneste som IKKE er feil med dette sørgelige produktet... :(

Når det gjelder Pinnacle, så trodde jeg ikke den hadde muligheten for trådløs overføring. Du bruker kanskje et wlan-adpater av et eller annet slag som kobles på LAN-porten på boksen? Dersom boksen er designet med tanke på å ha 100 Mbit stabilt inn over kabel og har et lite buffer, så kan det jo hende at det er mer følsomt for treghet/pakketap som kan forekomme over WLAN.
12.10.2005 16.54.53 #5 av 5
Postet av: kiajohan
Kan være en tanke å sjekke om det er kommet no ny firmware til boksen også. Dlink sitt mediacenter gjorde dette selv, men kjenner ikke til om din gjør det.

Kim
Skriv et svar