Logo

Min første flatskjerm, hva med Sharp Aquos LC-32GA4E?

Skriv et svar
19.07.2005 16.58.47 #1 av 6
Postet av: thoresa
Denne får man for 13000 hos HIFI klubben nå..noen som har erfaring med denne? Noen som vet om noe bedre for samme pris?
Gjør det du kan, med det du har, der du er.
(Roosevelt)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.07.2005 18.43.43 #2 av 6
Postet av: diggy
Jeg har sett på denne og var overbevist om at dette var tv'en for meg, helt til jeg ba om å få se den med vanlige tv-signaler. Da er den langt fra like imponerende som den er med tegnefilmer. Spesielt etterslepet ble ganske tydelig da. Også med dvd (en konsert med Robbie Williams) kunne man ganske tydelig se etterslepet ved panorering og close-up samtidig. Ellers var fargene og kontrastene temmelig bra for å være denne prisklassen.

Så det kommer vel i bunn og grunn an på hva du kommer til å bruke skjermen mest til. Skal du se mye på vanlig tv med analoge signaler ville jeg ha valgt en annen. Til film var den absolutt brukbar.
-diggy-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.07.2005 19.45.07 #3 av 6
Postet av: thoresa
ok, etterslep er ikke aa foretrekke. Kommer nok til aa benytte vanlige analoge signaler i begynnelsen. Noen andre som har erfaringer med denne tven? eventuellt noen andre tver dere kan anbefale i samme pris klasse? alt tas imot med stor takk!!!!
Gjør det du kan, med det du har, der du er.
(Roosevelt)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 00.11.52 #4 av 6
Postet av: tommyan
Hei du,,, Vil annbefale deg Wiewpia 32,, har en kompis som kjøpte denne i gave til moren sin nå for ca 1 månede siden. Var å så på den her om dagen den var helt kanon på vanlig antenne, drit digg på data og PS2, og veldig lys sterk trenger ikke ha mørkt rom. Prøvde den også på en utrolig rå Philips dvd spiller med HDIM kabel, må si jeg aldri har sett så digg bilde noen gang,,, men valget er ditt da på elprice.no får du denne skjermen til 9990kr billig det da...(jeg skal klart ha en når jeg får rå)

mvh Tommyan
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 09.34.21 #5 av 6
Postet av: thoresa
Takker! Er i Bergen nå, så jeg skal stikke innom Elprice å ta en titt! de hadde selfølgelig ikke SHARP LC32GA5E LCD TV inne på Hifiklubben så jeg skal ta en titt på HUGOSON 3012 LCD TV istedet..Skal også endeli få hørt på Denon sin 3805 Receiver, gleder meg!!!
Gjør det du kan, med det du har, der du er.
(Roosevelt)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 17.21.10 #6 av 6
Postet av: thoresa
Var inne å såg på Wiewpia sin 32" nå, den skuffa litt må jeg si! både på design og bilde. Er mulig det hadde med butikken i sin helhet å gjøre...rar følelse å gå inn på Elprice sin butikk..det meste de har finnes i brosjyrer og kun et fåtall av produkter finnes til utstilling. En får ikke akkurat følelsen av at dette er "Hifi"..

Var også på Hifiklubben og fikk sett på HUGOSON 3012 sin LCD TV. Denne overrasket faktisk positivt. Den har bra bilde både analogt og fra DVD og ikke minst fra HD tvsignal! Vurderer denne tven faktisk..bare synd jeg ikke fikk sett Sharp sin 32".
Gjør det du kan, med det du har, der du er.
(Roosevelt)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar