Logo

Min hjemmekino

Skriv et svar
10.11.2004 20.44.19 #31 av 44
Postet av: Granberg
Mente det var for dyrt og at jeg ikke trengte det og slikt..
:D :evil:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 17.56.56 #32 av 44
Postet av: SpikeMan
Jah, er ikke min feil.. Hadde sinnsykt lyst på den.. Det var forresten H/K 3380 2x80 w.. Var liksom nok for de høytalerne mine..
____________________________________
15 år og intet bra anlegg... *snufse*
Ønsker seg bra anlegg!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 19.40.36 #33 av 44
Postet av: Granberg
ja , er skikkelig irriterende å ikke "få låv":roll: til å kjøpe.. men det blir bedre med tiden. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 19.46.36 #34 av 44
Postet av: SpikeMan
Jah :twisted: , det er det som er digg :P :D
____________________________________
15 år og intet bra anlegg... *snufse*
Ønsker seg bra anlegg!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 19.52.07 #35 av 44
Postet av: Granberg
Madman69: sinnsykt bra hjemmekino ! 8)
bra utstyr, ekstremt ryddig og fint utført kino.
gleder meg til jeg en gang får et slikt rom!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 10.35.40 #36 av 44
Postet av: Madman69
[quote="Toughloose"]Det var en imponerende hjemmekino og mange av de kritiske innleggene oser av misunnelse. Det som teller er hvordan DU opplever å sette deg ned og se film i dette rommet, og det må jo være bare fryd. Jeg tror det er mange som føler en lettere bismak når de har svidd av flere titusen-lapper for å få det lille ekstra. Setter seg ned og tenker "var det virkelig verdt det"? Mange av de prestasjonene som skiller høytalere og anlegg er bare synlige på et oscilloscop og ikke for øret. (Som sønn av en høytaler-bygger har jeg fått høre en del teori på området=). [/color][/quote]

Helt enig Tougloose!

Jeg har hatt flere "Hifi eksperter" på besøk og alle er faktisk blitt imponert over lyden. Jeg er opptatt av at ting skal være best mulig og jeg må si at jeg selv syntes dette fungerer meget bra. Man skal ikke være så rask til å bedømme uten at man har tatt seg tid til å høre på hvordan det faktisk låter i det rommet det er installert i.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.01.2005 10.43.52 #37 av 44
Postet av: Madman69
"SpikeMan" skrev:Menneh de fjernkontrollerne til X-Boxen.. :P Bruker du trådløse?


Bruker ikke trådløse til Xboxen. Det som regel bare jeg som sitter og spiller i godstolen der og da er kablen lang nok. Har to modda bokser to andre steder i huset.

Og forsterkeren er et kraftig monster som virkelig duger!

Og jeg benytter DVD spilleren tilo å se film på component. DVI inngangen bruker jeg fra PC.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 21.42.03 #38 av 44
Postet av: SpikeMan
Ok. Godstolen er alltid digg å sitte i den vettu ;)
____________________________________
15 år og intet bra anlegg... *snufse*
Ønsker seg bra anlegg!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.01.2005 22.27.39 #39 av 44
Postet av: music_junkie
Jeg bare digger det... Virkelig misunnelig... Alt er nesten perfekt mener nå jeg.. Kanskje høytalerne bør være litt mer frampå... Pluss at du har skikkelig sittekomfort eller hva? :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2005 08.12.16 #40 av 44
Postet av: Madman69
Ja, jag valgte dette i stedet for fastmonterte kinostoler. Mer kos, men litt mindre kino følelse..... :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.02.2005 18.56.43 #41 av 44
Postet av: Icey.:Infocus:.
Utrolig bra kino!!! :D :D
Lurte bare på hvor mye alt dette kostet?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2005 16.44.46 #42 av 44
Postet av: zennation
"Knut" skrev:
"Longva" skrev:
Jeg snakket ikke om effektforsterkere, men surround receiver. H/K AVR 8500 er en surround receiver vet du.


heh du snakker deg litt bort. poenget mitt var at en forsterker kan være THX-sertifisert sellom den ikke har en THX prosessor.


Uff da ...


Kjære Knut, en kommer ikke bort ifra at Longva har ett poeng da..., ikke for å være agressiv men anlegget står ikke i stil til rommet, men slik jeg har forstått det så er det lettere å bytte høytalere og komponenter enn det er å bygge om rom, så ja, veien mot en til nærmet perfekt hjemmekino følger madman på midten....

Uansett så må jeg bare føye til at PC høytalerne mine er THX godkjennt så ja, en kan jo diskutere hvor ekslusivt det er. Jeg syns nå også det er en smule glorete å ha THX logo, siden det ikke stilles betingelser ved slike skilt så er vel det eneste motivet for å ha ett sånnt et at det er "kult".... noe jeg ikke syns det er for såvidt....
HiFi arroganse; når man ser ned på alle som ikke er like sprø som deg selv.

HiFi kultur; når man syns synd på alle som ikke er like sprø som deg
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.08.2005 02.39.26 #43 av 44
Postet av: Marius305
Det er den mest GENIALE OG FLOTTESTE hjemmkinoen jeg har sett EVER :D

Jeg er så misunnerlig så det står etter, det skal jeg love deg :D

Jeg lurer på hvor mye ga du for Projektor og Lerret?
Jeg er på utkikk etter Projektor og Lerret så jeg må bare spørre :) ?
The Movie Man!

Min DVD Collection: http://www.intervocative.com/dvdcollect ... oviemarius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.03.2006 15.00.33 #44 av 44
Postet av: Newbie
FY SØREN!! Viss eg vinner nok i lotto, kan eg kjøpe huset ditt da+ alt som har med hjemmekinoen å gjøre? Resten av møblemanget og slikt kan du bare beholde :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar