Logo

Mini høyttaler systemer ala Bose og BO.

Skriv et svar
27.01.2006 12.40.16 #16 av 20
Postet av: Sjelegla
BOSE er virkelig gode høytalere, hadde Acoustimass 10 series 2 selv. Solgte det sammen med en H/K avr 5000 og Pioneer DV-575A da jeg var 15 nå er jeg 16 og kjøpte just Dali Suite 2.5 og H/K AVR 7000, DVD 20. Som sagt min musikk og filminteresse er stigende siden jeg er litt yngre enn deg tenker jeg.
Gå for bose hvis du vil ha små høytalere med MYE lyd. Sinnsyke høytalere og kan ikke sprenges. elementene er festet med tjæra fra Redwood tre for de som ikke visste det hehe
Bruk pengene på no unyttig så skal du se hvor gøy det blir:D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.01.2006 12.40.36 #17 av 20
Postet av: Sjelegla
BOSE er virkelig gode høytalere, hadde Acoustimass 10 series 2 selv. Solgte det sammen med en H/K avr 5000 og Pioneer DV-575A da jeg var 15 nå er jeg 16 og kjøpte just Dali Suite 2.5 og H/K AVR 7000, DVD 20. Som sagt min musikk og filminteresse er stigende siden jeg er litt yngre enn deg tenker jeg.
Gå for bose hvis du vil ha små høytalere med MYE lyd. Sinnsyke høytalere og kan ikke sprenges. elementene er festet med tjæra fra Redwood tre for de som ikke visste det hehe
Bruk pengene på no unyttig så skal du se hvor gøy det blir:D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.01.2006 12.55.44 #18 av 20
Postet av: joachims
"Sjelegla" skrev:BOSE er virkelig gode høytalere, hadde Acoustimass 10 series 2 selv. Solgte det sammen med en H/K avr 5000 og Pioneer DV-575A da jeg var 15 nå er jeg 16 og kjøpte just Dali Suite 2.5 og H/K AVR 7000, DVD 20. Som sagt min musikk og filminteresse er stigende siden jeg er litt yngre enn deg tenker jeg.
Gå for bose hvis du vil ha små høytalere med MYE lyd. Sinnsyke høytalere og kan ikke sprenges. elementene er festet med tjæra fra Redwood tre for de som ikke visste det hehe


Er nok litt eldre en deg ja. :) Kan vel si at jeg kjørte moped når du ble født. :)

Var og hørte på Lifestyle 48 som skulle han nesten samme lyd som Acoustimass 10, men jeg var vel ikke helt overbevist. Mine Dali Grand spiller svært mye bedre. Men de er da også noen 10 talls ganger større. Men uansett må jeg si at designen på Bose høyttalerene er ganske tidløse og meget kompakte.. Så sum a summarum tror jeg nok at jeg kommer til å gå for en acoustimass 15.

Nå gjelder det bare å finne noen brukt. Kjøper HIFI svært sjeldent nytt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2006 14.57.00 #19 av 20
Postet av: Silver
Har bestilt Bose acou 15 hos et firma i Bergen, JBS, fikk litt rabatt, betaler 12600 levert på døren.
Silver, er Bose Acoustimass 15 eier, da var W3000 i hus, veldig fornøyd. Så nå er det Onkyo 605 neste, så snart den gamle 727 min ryker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.03.2006 07.47.23 #20 av 20
Postet av: TedN
Jeg har bestilt disse Canton-høyttalerne fra Tyskland og venter spent. De er veldig små, men jeg ble imponert da jeg hørte dem i Oslo for noen uker siden. Har hørt på en god del andre småsystemer og må nok si at jeg ikke er like fan av Bose som dere andre.

Vurderte Kef KHT-2005.2 og Focal Sib & Cub2, som også virket veldig bra, men siden Canton-høyttalerne ble så sinnssykt billige i Tyskland var valget greit. Får bare håpe de kommer frem... :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar