Logo

MÅ HÅ!

Skriv et svar
09.01.2004 22.37.17 #1 av 7
Postet av: Berit
Hvilken film/genre er DU nødt til å ha i samlingen din?

Som jente er jeg veldig skeptisk til krigsfilmer. Men en (egentlig en boks) jeg var nødt til å ha i samlinga er Band of brothers. Etter å ha sett denne anbefaler jeg den til flere jenter jeg kjenner. Og for ikke å glemme Lord of the rings da. Et must!!! Som jenter flest MÅTTE jeg ha Pretty Woman også! Som genre elsker jeg såkalte spøkelsesfilmer.(grøss) Ingenting annet skremmer meg mer enn disse! :x
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2004 22.38.04 #2 av 7
Postet av: Maverick
Kommer vel helt ann på hva man liker personlig. Men noen must er det jo. For meg er det Band of Brothers (såklart!) og LOTR extended edition...(gleder meg til Two Towers kommer 18 november!!)
Ellers liker jeg krigsfilmer, og filmer som Saving Private Ryan (nettopp fått den med DTS lyd, FETT!!!) og We Were Soldiers er mye sett i min samling. Ellers liker jeg histriske filmer som Braveheart og Gladiatoren. Og til slutt grøssere selvfølgelig...Den sjette sans og The Others er helt rå med høy lyd!!
Er vel ikke så veldig glad i komedier og sånt (liker filmer med høy og brutal lyd), men noen bra animerte filmer er det jo også. Monster Inc og Iceage er jo veldig morsomme.
Det var vel meg i et nøtteskall tenker jeg...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2004 22.39.45 #3 av 7
Postet av: geiri
Oi.
Det var positivt.
Jente som liker krigsfilm.
Selv måtte jeg se B.O.B etter at samboeren hadde lagt seg.
Så jeg mistet litt av gleden da jeg ikke kunne spille høyt :(
Men denne miniserien er absolutt verdt de pengene den koster!.
Og ett must i dvd samlingen.
Anbefales til alle. selv om du ikke liker krigsfilmer, dette er mye mer!
Krig er bare litt av det serien omfatter.
Skikkelig bra!
Dali og Denon
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.07.2004 14.04.08 #4 av 7
Postet av: aLmAnZo
Har også band of brothers.

Anbefaler "back to the future" regisert av steven spielberg, de er bare så kule.
Exdended versions av LoTR, Ringu (den japanske the RING serien), Star WArs kansje? Jeg synes, etter at jeg har sett den at spirited away er et lite must da.... Og finding nemo..
Har Gost busters selv da, i collection box.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.07.2004 16.33.02 #5 av 7
Postet av: Alas
Liker krigsfilmer, synes Band Of Brothers er noe av det beste i den genren. Ellers liker jeg Mafia-filmer, Scarface er jo helt overlegen, Gudfaren-filmene og. Ellers liker jeg sci-fi, Star Wars mm. Ellers setter jeg pris på filmer som er visuelt slående Hero er en favoritt i så måte.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.07.2004 19.01.48 #6 av 7
Postet av: aLmAnZo
Ikke glem goodfellas
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.07.2004 22.02.06 #7 av 7
Postet av: Alas
Og selvfølgelig Sopranos.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar