Logo

Netthandelen.no

Skriv et svar
09.03.2008 18.18.52 #1 av 2
Postet av: xuax
Dette gjelder netthandelen.no og deres måte å vise hva markedspris

Tidligere når jeg har vært innom auksjonene hos dem synes jeg det var merkelig at de brukte linker til ulike prisguider for å vise markedpris på produktet. Det skjedde flere ganger da at prisen var lavere i en av de andre prisguide de brukte på den tiden.

Var innom dem igjen i dag og så at de hadde en LE40R87 med link til prisguiden på hjemmekino.no. Det var lagt inn 3 priser fra 10995 - 11995 4.mars i år og som kommentar på på den "laveste" prisen sto det noe som: Fra netthandelen? link til spesifikasjoner. Det er jo et naturlig spørsmål å stille seg om prishuiden på hjemmekino.no skal kunne brukes på denne måten?
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.03.2008 18.52.24 #2 av 2
Postet av: Rune
Jeg er usikker på hvem om skrev denne infomeldingen på den laveste prisen, men jeg tror det var en helt vanlig bruker som ikke har noe med netthandelen å gjøre.

Jeg skal prøve å oppdatere prisene på de produktene som de linker til, men dette er noe de gjør på eget initativ.
Ser at det er en god del besøkende som klikker på disse linkene så personlig er jeg bare glad for at de linker til siden da kanskje flere blir kjent med hjemmekino.no
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar