Logo

Noen som har vært borti Daliu Suite 1.7?

Skriv et svar
12.03.2005 15.42.35 #1 av 4
Postet av: Andy
Vurderer å kjøpe Dali suite 1.7 høytalere. Er det noen som har prøvd disse? Skal ha de til en forsterker på 5 x 50w. Hjemmekino og musikk bruk i mellomstor stue. Noen som har noen tips?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 16.24.15 #2 av 4
Postet av: kjelle
hei! onkelen min har desse til fronter.har hørt en god del på desse.spiller meget reint og fint.kan egentlig bare anbefales.kansje litt svak forsterker du har ?? vil anbefale en oppimot 100w per kanal for å gi desse høyttalerene den krafta de fortjener.psb image t45 er et MEGET godt alternativ.
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.03.2005 17.08.01 #3 av 4
Postet av: Knut
De er i alle fall et pent møbel! Stilige høyttalere
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.03.2005 11.01.30 #4 av 4
Postet av: kongenavdrammen
Hei du!
Har hatt suit serien til Dali tidligere og må si det er en knall høytaler til den prisen. Jeg hadde den kantete versjonen, før den som nå har kommet. Men Dali lager veldig resonanse sterke kabinetter ved å bygge dem på denne måten. Syns de låter veldig bra i Diskant mellomtonen, men mangler helt klart litt i dybden, så der anbefaler jeg deg en sub.
Dali sine egne eller B&W passer også veldig bra til den høytaleren!

Tror du blir fornøyd med den høytaleren. Kan være du burde hatt litt mer pulver i forsterkeren din, hvis du ønsker å dra mer ut av høytalerne!
AudioPro Cinema Master
"Kongenavdrammen"
Just a nickname
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar