Mye kostet den på Expert f.eks? 29900, samme som hos HI-FI Klubben.
Fotball er og blir ett problem på så stor skjerm når avstanden man sitter er under 4-5 meter. Bilde kvaliteten de sender i utgangspunktet er ikke så god, og da er det klart at selve tven også får problemer. MEN sitt i riktig avstand, og det er rååå bra...
Har du koblet den til PC'n? (dvi til hdmi) Litt problemer med oppløsning 1280X720 gir litt uskarpe bilder på veldig korte avstander, men med overscan helt krystall klart selv på 2 meters avstand. Men da forsvinner øvre og nedre del av skjermbilde.
Prøvd Xbox360 (via hdtv-komponent inngang)? Kan ikke si noe annet....
Jeg må bare ta meg ferie og nyte dette.. Need for Speed:Most wanted.... hjelpe meg så gøy.
Hvordan er kontrast\farge-forholdet? Problemer med den dynamiske innstillingen, ved enkelte tvsendinger klarer den ikke å bestemm seg. Har ikke klart å finne helt ut av det, men har ihvertfall slått den av, så nå er det rimelig bra...
Må se om jeg klarer å få kalibrert tven skikklig.
Signal via den gule video kontakten gir mye mørkere bilde enn via Xboxen som er koblet via hdtv kontaktene. Det er mulig det er dvd spilleren min som ikke gjør skikklig jobb?? vet rett og slett ikke.
Når jeg tittet på denne selv, så var sortnivået også litt grått syns jeg, men helt overkommelig! Det er bra til LCD å være ihvertfall.
Dette er jeg helt enig i men ikke noe du legger merke til ved vanlig bruk. Veldig lite refleks fra selv denne store skjermflaten, så der har de gjort skikklig arbeib.
Fjernkontrollen kunne de godt gjort litt bedre arbeid med. Litt slitsom å bruke, spesiellet med picture size som ligger under lokket, som igjen er knotete å få opp..
For å summere den denne tven. Test den ut på Hifi-klubben både på analog/RF signal og komponent. Jeg tror dere vil bli overasket over at en 46" faktisk kan gjøre det så bra...
F