Logo

Norge og sci-fi :(

Skriv et svar
01.06.2005 19.27.59 #1 av 3
Postet av: Big
God dag folkens!

Hva syntes dere om scifi tv serier?
Jeg syntes det går ALT for lite av dette på norsk tv. det syntes jeg er veldig leit. Hvorfor er det eneste stedet en kan nyte litt god scifi på nettet?
Liker ikke nordmenn scifi?

selv syntes jeg det er kjempe spennende! Og hvorfor rygger folk unna alt som heter Star? (med unntak av starwars. Som av en merkelig grunn alle syntes er kjempe bra)
Star trek, Stargate, Battlestar Galactica? disse er jo flotte serier med fete animasjoner og artige historier.

Finnes masse bra sci-fiction som ikke har star i seg også, men disse er heller ikke spessielt poppulære i norge har jeg lagt merke til. Hvorfor er det sånn?
Er nordmenn flest så treige med og åpne øynene for litt merkelige historier som setter hjernemassen på en nøtt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.06.2005 22.03.03 #2 av 3
Postet av: Alas
Neida.

Sci-fi er konge. Det er ingenting som å drømmer seg bort til en galakse langt langt borte... :wink:

Prøver å få med meg det meste av det som går på tv og kino. Er dog ikke en stor fan av Star Trek, men det går an. Ei heller Fanscape, vet ikke helt hvorfor da men.

Men Babylon 5 er tøft det. Har hele serien og fire filmer, mangler bare en film eller to samt spin-off'en Crusade så er den komplett.

Har og første og eneste sesong med Firefly som er helt sjef. Gleder meg til filmen kommer.

Star Wars er en selvfølge!

Pitch Black og til dels The Cronidles of Riddick er bra og.

Har sikkert en del andre filmer og som jeg ikke kommer på i farten.

Hvis noen har tips på noe en bør sjekke ut er jeg klar som et egg!

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2005 13.39.16 #3 av 3
Postet av: _LarZen_
Er lite med skikelig Sci-fi på tv ja. Er jo kommet endel bra serier på tv nå men dem går kanskje ikke helt under sci-fi sjangeren. Vel noe av det har jo endel sci-fi trekk i seg da....

Har funnet ut at skal jeg få se det jeg vil så må jeg bare bla opp...har akkurat fått siste boks av Stargate her om dagen. Har bare 1 boks av Startrek Next Gen da dem koster jo flesk!

Skulle gjerne hatt alle Startrek seriene som er men dem koster ju rett under 1000,- for 1 sesong og det er alt for mye. 1 boks med Stargate koster ca 380.-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar