Logo

Nybegynner trenger råd (Sony vs. Panasonic)

Skriv et svar
23.10.2004 17.44.32 #1 av 5
Postet av: pedern
Hei!

Er ny her på forumet, og benytter den første posten min til å stille noen spørsmål.

Den gamle tv'en min har nemlig tatt kvelden, noe som egentlig kom beleilig siden jeg lenge har hatt lyst på ny. Vurderer å kjøpe Panasonic TX32PX10, eller Sony KV32CS70, vet at førsnevnte visstnok er bra, men jeg har ikke hørt noe om Sonyen. Er denne noe verdt å investere i? Mener å ha lest et sted at den støtter Progressive Scan, stemmer det? Finner ikke noen tester av den på nettet.

Ser også at de selger Panasonic TX32PX10F på bla. Elkjøp. Er det den samme som PX10, bare at de har slengt på en F, eller er den helt annerledes?

Er takknemlig for all hjelp jeg kan få :)
When you're feeling under pressure, do something different. Roll up your sleeves, or eat an orange.

Add a dap of lavender to milk; leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.10.2004 18.21.25 #2 av 5
Postet av: Runel
Mitt råd er styr unna CS70, denne har en del etterslep på bildet (bilder henger igjen). CS70 er en "enkel" 100 HZ som mangler en del på bildebehandlingen. TX32PX10 er et klart bedre valg. :wink: Er ikke kjent med at CS70 støtter progresive scan, den må isåfall ha komponent inngang noe som jeg tviler på, står iallefall ingen ting om det på sony sine sider :?: . TX32PX10 og TX32PX10F er samme TV så vidt jeg vet. :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.10.2004 19.02.02 #3 av 5
Postet av: pedern
Hadde mine mistanker om at Panasonicen ville være et bedre valg ja :)

Men men hva med Panasonic TX32PS11? Er denne modellen noe tess? den er nemlig en del billigere enn PX10, men er det noen forskjell i bildekvaliteten på denne? Hadde vært fint å funnet ut av, selv om jeg tror jeg går for PX10, eller PX10F om du vil.. :?
When you're feeling under pressure, do something different. Roll up your sleeves, or eat an orange.

Add a dap of lavender to milk; leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2004 15.22.01 #4 av 5
Postet av: pedern
Kjøpte tx32pm11f jeg, er dette et godt kjøpt? var billigere enn px10f, og selgeren på elkjøp sa det var et forbedret bilde på denne...
When you're feeling under pressure, do something different. Roll up your sleeves, or eat an orange.

Add a dap of lavender to milk; leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2004 17.16.50 #5 av 5
Postet av: Runel
Du har gjort et godt kjøp! Hovedforskjellen er at PX-10 har større text-tv minne og 1 ekstra scart kontakt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar