[quote="Copyrighted"]Tannoy du sier at Sjansen er kanskje allikevel til stede at det kommer igjen? Hva mener du, er det mye tilbud på denne tven forskjellige steder ?
Jeg la inn en tråd på avforum.no med følgende
Prisdropp på Panasonic TH-42PV500E
Når kan vi forvente oss prisdropp på denne tven. Skal helst ha en før jul og da helst til 25000,-. Tror dere dette lar seg gjøre ? Hva tror dere prisene på denne skjermen vill ligge på før jul (tenker da før eller like etter 2 desember da Xbox360 kommer) Etter jul burde vel prisen ha sunket ganske så fett, men jeg skal ha skjermen før jul så det er det som blir mest aktuellt.
Det er vanskelig å spå, spesielt om fremtiden, men "alle" skjermer synker gradvis i pris som du sikkert har sett...
Det jeg siktet til er at dersom siba har vært ute med ett tilbud, så er vel muligheten til stede at dette kan skje igjen...
Jeg tviler på(har vært inne på denne debatten tidligere...) at en forhandler selger et produkt uten å tjene noe på den(spesielt på nettet) og i den sammenheng kan man jo selv se at siba tjener gode penger når tven står til 27k...
Det som er "synd" er at det er såpass stor splid om denne modellen og det kan nok bidra at prisen holder seg oppe en god stund til da det virker som at kundene er fornøyde da de faktisk kjøper til denne prisen, samt at Panasonic har hatt store problemer med å få mettet markedet.
Uansett så kan jeg tippe at vi kan se denne modellen nede i 25k inkl tv-bord i januar måned, men tvilsomt tidligere...dette blir ren synsing...
Slik som jeg ser det er det ingen modeller per d d i samme prissjikt som kan matche PV500...dessverre er 436XDE altfor dyr og vil kanskje prise seg litt ut av markedet...synes FDE modellen er for ribba...
PX5R fra LG er kanskje en som kan hevde seg, men denne er vel ikke tilgjengelig ennå(?). Om denne modellen blir like god som PV500, ville ihvertfall jeg valgt denne da den ligger på ca 25k.
Når det gjelder tilbud på denne skjermen er det lite jeg ihvertfall har fått med meg...
Elkjøps nettsider opererer fremdeles med (latterlige) 35k(riktignok inkl bord som har en veil pris på 1400 i følge Panasonic selv...), men de er stort sett priset til ca 31-32k i butikk. Flere norske nettbutikker ligger rundt 29-30k samt at Fyndborsen er en god del billigere enn det...(kun TV).
Siba selger forøvrig rombe-bordet til 1990 som er det billigste jeg har sett så langt...
Når det gjelder det store prisdroppet du etterlyser tror jeg du kan avlyse det så lenge denne modellen er så bra og så populær som den er...men den kommer til å synke sakte i pris uansett...
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/