arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Her kan dere poste alt om den nye 506 serien til Pioneer.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Jeg har invitert meg selv på visning av de hos pioneer neste torsdag. Jeg er spent på hvordan de er.
Sammenligning av de nye Pioneer modellene finner dere
her
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
xuax
Kunnskapsrik
E-post
"Rune" skrev:Jeg har invitert meg selv på visning av de hos pioneer neste torsdag. Jeg er spent på hvordan de er.
Sammenligning av de nye Pioneer modellene finner dere her
Den vil støtte 1080p, veldig pen skjerm å se på
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
lucy
Aktiv
E-post
"Rune" skrev:Jeg har invitert meg selv på visning av de hos pioneer neste torsdag. Jeg er spent på hvordan de er.
Håper du kommer tilbake med et godt inntrykk av denne tv'en. Har penga klar. Jeg er spent på om dette panelet matchere de nye til Panasonic. Det har begynt å dukke opp norske priser på i overkant av 50K. Kommer vel til å krype under etterhvert.
Si vis Pacem, Para bellum
xuax
Kunnskapsrik
E-post
"lucy" skrev:"Rune" skrev:Jeg har invitert meg selv på visning av de hos pioneer neste torsdag. Jeg er spent på hvordan de er.
Håper du kommer tilbake med et godt inntrykk av denne tv'en. Har penga klar. Jeg er spent på om dette panelet matchere de nye til Panasonic. Det har begynt å dukke opp norske priser på i overkant av 50K. Kommer vel til å krype under etterhvert.
hvor har du sett priser over 50k? disse vil være relativt kjapt til pv500 nivå, litt avhengig av pioneer sine priser til butikkene samt at konkurransen blir god
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"arntos" skrev:Her kan dere poste alt om den nye 506 serien til Pioneer.
436 FDE og XDE også? Har tidligere etterlyst en slik offisiell tråd. Det er mulig å få Pioneer 436 XDE til 25000,- NOK i Sverige nå. Jeg synes personlig at det er viktig å handle i Norge, men når man kan spare 15000 kr blir det vanskligere.
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
"bomholt" skrev:"arntos" skrev:Her kan dere poste alt om den nye 506 serien til Pioneer.
436 FDE og XDE også? Har tidligere etterlyst en slik offisiell tråd. Det er mulig å få Pioneer 436 XDE til 25000,- NOK i Sverige nå. Jeg synes personlig at det er viktig å handle i Norge, men når man kan spare 15000 kr blir det vanskligere.
Var meningen det ja, Overskrift endret.
lucy
Aktiv
E-post
"xuax" skrev:"lucy" skrev:"Rune" skrev:Jeg har invitert meg selv på visning av de hos pioneer neste torsdag. Jeg er spent på hvordan de er.
hvor har du sett priser over 50k? disse vil være relativt kjapt til pv500 nivå, litt avhengig av pioneer sine priser til butikkene samt at konkurransen blir god
Det var prisen på 506 XDE jeg mente hvis noen var i tvil.
http://www.avhifi.no/main.php3?PI=11&PNO=13714
Si vis Pacem, Para bellum
guso
Aktiv
E-post
"bomholt" skrev:"arntos" skrev:Her kan dere poste alt om den nye 506 serien til Pioneer.
25 lapper i sverige? Høres veldig billig ut. Har du en link til hvor ?
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Da har jeg vært på visning av skjermen hos Pioneer. Første inntrykket er meget bra. Sortnivået og bildekvaliteten er helt klart på nivå med PV500 om ikke bedre har ikke sammenlignet dem direkte.
Fikk se noen demo bilder fra Pioneer med PDP436 mot div konkurenter og selvsagt kom PDP436 best ut "ialt"
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Billigste jeg har funnet er 31500 SEK som er over 26000 NOK.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=62574
Men hørte om en som kontaktet fyndbørsen og fikk den der for under 25000 NOK. Fyndbørsen har ikke lagt ut pris på web siden endå, men du kan jo maile de for tilbud.
Har hørt en del negativt om skjermen fra et annet forum. Håper ikke det de skriver stemmer. Teknisk og designmessig er jo Pioneer overlegen synes jeg.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
Ser at i seneste utgave av "Expert-avisen" så annonserer de PDP436FDE til 29.999.- INKLUSIV veggfeste eller bord. Er dette et bra tilbud og hva går jeg "glipp" av ved kjøp av FDE foran XDE? Er ikke heli inne i dette ennå
[/b]
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
a|ex
Meget Kunnskapsrik
E-post
Har sett 506 XDE et par steder idag, og jeg måtte dessverre konstatere at både graderinger, dårlige fargeoverganger og et kornete og støyete bilde var faktum. Dette var ingen store problemer, men de var der. Alt i alt leverte den et temmelig bra bilde, men de er ennå ikke helt i mål md plasmateknologien spør du meg. Hvis de noen gang kommer i mål.
rottweiler
Aktiv
E-post
[quote="Johnny Denon"]Ser at i seneste utgave av "Expert-avisen" så annonserer de PDP436FDE til 29.999.- INKLUSIV veggfeste eller bord. Er dette et bra tilbud og hva går jeg "glipp" av ved kjøp av FDE foran XDE? Er ikke heli inne i dette ennå
[/b][/quote]hei! det er ikke pc utgang på fde versjonen.tror den er avskåret med bare en hdmi kobbling også.elkjøp kan levere 436xde versjonen for 39.999.fekk beskjed om dette på mail i dag.ser dei selger 436xde til 36.999 på digi world.det laveste eg har sett til nå.obs er så passe ny modell vil nok dette en del i pris.ville også ventet litt med kjøp til pålitlige rasporter om hvordan den nye serien til pioneer takler sortnivået er ute.dette har vært den store hemskoen til pioneer vs fex panasonicth pv500e som etter min mening er det beste kjøpet av plasma tv på markedet til nå.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
Takk for svar, Rottweiler
Kan nok vær lurt å vente litt, ja. Mener jeg har lest her et sted at Rune skulle "teste" disse modellene hos Pioneer. Han har jo god peiling så jeg legger grunkene på is en liten stund til, jeg
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!