Logo

Opplastning å redigering på presentasjon!

Skriv et svar
09.11.2005 13.55.51 #1 av 5
Postet av: Vector
Hei,


Jeg fåreslår nok en gang at vi kan få laste opp bilder og redigere på hjemmekinopresentasjonen!

Sikkert mange som ønsker å slette og fikkse litt der en gang i blandt. Å at vi skal sende moderatorene meldinger om nye bilder og redigering hver gang må jo vere slitsomt for dere :)


Hadde vert kjempe fint om dere kunne fått til dette!
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.11.2005 15.15.12 #2 av 5
Postet av: Berit
Hei

Joda, det kommer etterhvert. Men siden Rune er i ny jobb så går det prosjektet litt sakte for tiden...

Plutselig en dag så er det der... :wink:
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.11.2005 20.27.38 #3 av 5
Postet av: Vector
"Berit" skrev:Hei

Joda, det kommer etterhvert. Men siden Rune er i ny jobb så går det prosjektet litt sakte for tiden...

Plutselig en dag så er det der... :wink:



Kjempe flott :D
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.02.2006 01.37.34 #4 av 5
Postet av: kid
Håper den dagen en gang kommer, for denne idèen støtter jeg veldig. Samt, det må spare Berit for mye jobb? 8)

Si ifra dersom dere skulle trenge litt hjelp, har bittelitt erfaring med mySQL samt phpBB. Dere kan sikkert mye mer enn meg, men jeg har masse av tid, som dere kanskje ikke har? :wink:
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2008 17.01.01 #5 av 5
Postet av: petre2006
Fant ikke bedre tråd, men det har noe med presentasjonen min å gjøre.

Hvordan endrer man formatstøtte? Ser det endrer seg om man legger inn produkter som er i databasen, men siden jeg har en HTPC med støtte for både BRD og HD DVD nå, og den er så custom at den aldri vil komme inn i basen.. hva gjør jeg da? :-)

Petter

Edit!! : Glem det, hehe.. så utolmodig som jeg er så såg jeg ikke skogen for trær.. Vel, fant ut av det, sorry!
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar