Logo

ordrebekreftelse fra Ljudia!

Skriv et svar
12.01.2005 22.05.11 #1 av 5
Postet av: grindvik
Har bestilt et sub element fra ljudia for åver en uke siden, har enda ikke fått noen ordrebekreftelse.. Den skulle komme på mail innen 24 timer..
Hvorfor har jeg ikke fått den?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 22.10.57 #2 av 5
Postet av: Typhoon7
Det bør du vel spørre Ljudia om. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.01.2005 22.23.44 #3 av 5
Postet av: - MaRe -
"grindvik" skrev:Har bestilt et sub element fra ljudia for åver en uke siden, har enda ikke fått noen ordrebekreftelse.. Den skulle komme på mail innen 24 timer..
Hvorfor har jeg ikke fått den?


Hadde samme problemet med en Reciever jeg bestillte av de den 4 Januar og har fortsatt ikke fått noe bekreftelse eller noe svar på mail så jeg driter i hele butikken! Sendte mail å sa at jeg kansellerte ordren bare,fikk en Yamaha RX-V1500 Reciever i posten i fra komplett.no i dag. Tok 2dager i fra jeg bestillte den til den var i tv-benken min. Komplett er en super webshop. :D 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2005 00.05.15 #4 av 5
Postet av: Jan A M
Jeg bestilte også en reciever fra ljudia, etter litt over 3 uker og fortsatt ingen reciever, ringte jeg til ljudia. Det jeg fikk til svar var at de ikke hadde den på lager og at de ikke viste om de kom til å få den inn igjen. Enda da hadde jeg fått ordrebekrftelse og alt og satt bare og venta. MAX dårlig service kalles det. Den ble avbestilt umiddelbart og kjøpt en annen plass.

Skal du bestille fra ljudia bør du altså ringe og høre om de har det du tenker å bestille, på lager.
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.06.2005 19.00.19 #5 av 5
Postet av: Even Sundgot
hei:
ordrebekreftelse bli i alle fal med meg sent som søppel post....
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar