Nilzz
Aktiv
E-post
Hei jeg har sjekket en del på forumet her, men sitter fortsatt igjen med et spørsmål jeg ville sette pris på å få hjelp til. (Akkurat i det jeg har bestemt meg leser jeg bare en post til - og denne gjør selvfølgelig at jeg blir litt usikker).
1) Hovedbruken er TV (Digital UPC-kabel) (mye fotball), jeg ser noe DVD og litt fra PC (film og fotball på web-tv).
Jeg prøver å holde meg under (rundt) 10000,-
Hovedalternativene er:
Toshiba 32 WL 66 Z
Panasonic TX-32LX60F
Er det noen spesiell grunn til at jeg skal velge den ene fremfor den andre? (Jeg hadde egentlig tenkt å gå for Toshiba, men så så jeg en post som nevnte at den ikke egnet seg for PC? Stemmer det, og er det i så fall snakk om surfing og skriving eller for Film/Fotball fra PC'en?)
2) Er det noe poeng i å vente på at disse tv'ene blir 2000 kroner billigere eller vil de fases ut før de kommer så langt ned? (Med andre ord er 10000 "minstepris" for TVer med denne kvaliteten i overskuelig fremtid?)
Takker for alle (eventuelle) svar!
xuax
Kunnskapsrik
E-post
toshiba klarer ikke 1360x768 over vga eller hdmi. Det er ett problem etter min mening. TX32LX60 skal ikke ha pc inngang så den blir da ihvertfall ikke aktuell. Toshiba'en er helt grei og til prisen så er den ikke ille.
EDIT: ville tatt en titt på 32LB1 som er meget god opp mot pc
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"