BULLE
Aktiv
E-post
Noen som vet hvorfor panasonic ikke lager større lcd-tver enn 32". har i hvert fall ikke sett dette i butikkene og står kun oppført til 32" på hjemmesiden. Er litt synd i grunn for jeg synes Tx-serien er en av de med best bilde av lcd-tvene. Sammenlignet med sony og samsung i samme størrelse i dag og ville plukket med meg panasonicen om jeg skulle hatt en 32". Tx-en har vel også fått ganske så bra kritikk i tester.
grunnen er kanskje at plasma-modellene selger så bra at de ikke vil ødelegge salget??
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Jeg var tilstede under Panasonic sin pressekonfereanse på IFA. Der kom det klart frem at Panasonic ikke lager dette fordi de mener Plasma er den beste teknikken og den billigste.
På standen viste de også Panasonic plasma mot diverse LCD skjermer som Sony, Toshiba og Samsung som de mente beviste at plasma gir det beste bildet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
BULLE
Aktiv
E-post
ja. jeg var innom butikker i dag for å titte på div tver. Nettopp levert inn min samsung R-75 fordi jeg ikke klarte å bli helt fornøyd med den.
Ikke alltid lett å bli så klok på hva en skal velge når man står i butikk og alle tver er innstillt med fabrikkinstillinger. Nok om det, de kjørte dvd på samtlge tver og panasonic Pv60 var den som ga best detaljer i mørke scener. Synes panasonicen er den som gir farger o lign som er mest likt det man har på crt-tver.
Mulig jeg ender opp med en panasonic plasma
knuhen
Aktiv
E-post
Det gjorde jeg og og har ikke agrent et sekund