Logo

Panasonic TH-42PA50E vs. Samsung LE-40M61BX - synspunkter

Skriv et svar
27.11.2005 14.10.59 #1 av 3
Postet av: preditor
Har nå brukt en del tid og sjekket ut flere alternativer, men har endt opp med disse to. Mitt bruksområde er først og fremst å se TV via analogt signal fra UPC og å se DVD. Har kommet frem til at disse to er de beste til å takle analoge antennesignaler.

Jeg liker bildet på begge, men har aldri sett dem direkte mot hverandre. Noen som har gjort det? Andre synspunkter? Har vel forstått at å betale mange tusen ekstra for HD-Ready egentlig er litt tull, siden det er mange år frem for de som ser TV via kabel-TV.

Uavhengig av pris, hva ville dere valgt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.11.2005 17.12.24 #2 av 3
Postet av: arntos
"preditor" skrev:Har vel forstått at å betale mange tusen ekstra for HD-Ready egentlig er litt tull, siden det er mange år frem for de som ser TV via kabel-TV.


Da er vel valget enkelt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.11.2005 21.51.44 #3 av 3
Postet av: preditor
"arntos" skrev:
"preditor" skrev:Har vel forstått at å betale mange tusen ekstra for HD-Ready egentlig er litt tull, siden det er mange år frem for de som ser TV via kabel-TV.


Da er vel valget enkelt.


Tja, egentlig ikke. Siden jeg ikke har sett dem mot hverandre i samme butikk. Og prisforskjellen er vel ikke enorm, når jeg legger til for bordstativ til Panasonic-en. Er som sagt mest interessert i godt bilde med analoge signaler, så det hadde vært perfekt å finne en butikk som hadde begge disse koblet opp med de samme analoge TV-signaler. Men jeg antar at det ikke er lett å finne... Så jeg hadde håpet om noen har inne har sett/testet begge med analoge signaler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar