arctic421
Aktiv
E-post
Elkjøp selger i disse dager 37PF5321 til 12995,- Er dette et bra kjøp?
Hadde i utgangspunktet tenkt å gå for en 32" i samme prisklasse da jeg kom over denne.
arefar
Aktiv
E-post
"arctic421" skrev:Elkjøp selger i disse dager 37PF5321 til 12995,- Er dette et bra kjøp?
Hadde i utgangspunktet tenkt å gå for en 32" i samme prisklasse da jeg kom over denne.
Jeg lurte også på denne skjermen. Ser jo ut til at det er gode specs og elkjøp har det klart beste tilbudet på denne skjermen (utfra det jeg kan se). Er imildertid ikke så mange forhandlere som har denne Tv'en, så det kan jo skyldes at det er en utgått modell.
12995,- er iallefall ikke en gal pris på en 37" lcd Tv dersom den har et bra bilde. Hadde vært interessant om noen har noen formening om denne Tv'en eller har lest anmeldelser/prøvd den ut.
olaK
Kunnskapsrik
E-post
En gammel model er det iallefall ikke, denne kom nå på våren. Den er etterfølgeren til 37pf5320.
Etter min mening er dette en tv som gir mye for pengene, i allefall til 12999. Bare det at den har 2 hdmi innganger er jo nesten verd prisen alene.
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Denne har ikke noe godt bilde, få justeringsmuligheter. Største problemet med den er jo hvis du skal koble til pc via VGA. Sier bare lykke til...
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Har ikke sett denne selv, men kan ikke forstå at det er ett dårlig kjøp.
Og hva den mangler av innstillinger kan man bare lure på.....
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
runedalby
Aktiv
E-post
Har sett denne selv, bildet er ikke så galt. Litt smal betraktningsvinkel kanskje. Med tanke på at den koster 12995,- er det vel et godt kjøp. Selvsagt finnes det bedre lcd tv'er. Men da er prisen også høyere så klart.
Rune D
xuax
Kunnskapsrik
E-post
Synes philips sine lcd tv'er sliter med en anelse rødskjær i bildet. Dette må du evt inn på service menyen å justere hvis det er mulig der. Ellers synes jeg bildet er svakt i forhold til f.eks 37LC2 som du kan få for 12700 + frakt på shg.no
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!
"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
"xuax" skrev:Synes philips sine lcd tv'er sliter med en anelse rødskjær i bildet. Dette må du evt inn på service menyen å justere hvis det er mulig der. Ellers synes jeg bildet er svakt i forhold til f.eks 37LC2 som du kan få for 12700 + frakt på shg.no
For et par dager siden var det en som sa at philips slet med blå skjær i bilde........ Hva er det som skjer med philips tro???????????
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Andreh
Aktiv
E-post
Så elkjøp hadde denne modellen til 9998,- kun begrenset antall.
Ville det ikke være et godt kjøp i prisklassen under 10.000,- ?
Eller er det andre alternativer i denne prisklassen jeg også burde ta en titt på, noen med et bedre alternativ?
Har også sett på philips sin 42PF5331 grunnet den lave prisen, 12995 hos elkjøp, men styrer unna plasma siden jeg klarer meg fint med en lcd tv.
arisaet
Aktiv
E-post
"Andreh" skrev:Så elkjøp hadde denne modellen til 9998,- kun begrenset antall.
Ville det ikke være et godt kjøp i prisklassen under 10.000,- ?
Eller er det andre alternativer i denne prisklassen jeg også burde ta en titt på, noen med et bedre alternativ?
Har også sett på philips sin 42PF5331 grunnet den lave prisen, 12995 hos elkjøp, men styrer unna plasma siden jeg klarer meg fint med en lcd tv.
Du finner LG 32LC2R på
http://www.shg.no til kr. 8 371. Dette vil jeg betrakte som et godt kjøpt. Det som imidlertid er et enda bedre kjøp er LG 32LB1R som faktisk finnes nå til kr 9 674 på
http://www.stretto.no/CBC.aspx?q=c:36211;bi:152.
Denne tven koster forøvrig 14 995 på komplett per dags dato, noe som selvfølgelig er noe overpriset ettersom den har vært en stund på markedet. Uansett har jeg selv nettopp bestilt denne tven, og kan anbefale denne på det varmeste. 32LB1R har blant annet et bedre kontrastforhold (1600:1). Den har også dreibar fot (for de som ikke skal henge den på veggen), noe jeg ser på som en stor fordel for å bøte på betraktningsvinkelproblematikken ved LCD. Ellers skal LG også være svært gode på analoge signaler. Det eneste negative er at det kun finnes en HDMI inngang. Uavhengig av dette vil du garantert ikke angre på et kjøp av 32LB1R. Forøvrig har jeg også googlet forumer som omhandler servicen til stretto. Utelukkende høye karakterer, så også dette er i boks. Da er det bare å bestille