Logo

Pioneer 436 FDE v.s. XDE

Skriv et svar
06.12.2005 22.16.10 #1 av 8
Postet av: sanasol
Hei! Er det noen som kan forklare forskjellen på disse to skjermene? FDE koster mindre en Panasonic TH-PV500. Et bedre kjøp?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 01.53.31 #2 av 8
Postet av: wotg
FDE har enklere tuner boks. dvs. den har litt færre tilkoblinger og kan ikke ta imot digitalt bakkenett. Selve skjermen er identisk. Kjøp FDE du...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 06.51.47 #3 av 8
Postet av: sanasol
Men hvordan er pioneeren i forhold til til Panasonicen? Har sett begge, men ikke fått sett dem ved siden av hverandre med det samme materialet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 11.00.40 #4 av 8
Postet av: vallhall
Den har heller ikke pc inngang, noe som er et "must" for meg
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 14.40.54 #5 av 8
Postet av: tml
Jeg synes pioner var hakket bedre med det er jo en smak sak

Noe som også spilte en rolle for meg er at pioner skjermen er mindre i omkrets (Konefaktor vet du) 8)

Er forresten utrolig fornøyd med skjermen

Trond M
Hadde forresten besøk av samme firma som aftenposten brukte i den siste testen av plasma tv til å kalibrere tv min og det ble helt utrolig.
Moro og se hvor stor forskjell det var før og etter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 18.28.31 #6 av 8
Postet av: manfred
"tml" skrev:Trond M
Hadde forresten besøk av samme firma som aftenposten brukte i den siste testen av plasma tv til å kalibrere tv min og det ble helt utrolig.
Moro og se hvor stor forskjell det var før og etter.


Hvor fikk du tak i de, og hvor mye kostet det?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 18.56.48 #7 av 8
Postet av: tml
Firmaet heter Edge de holder til i Oslo og det kostet Kr 2950 for kalibrering
Har du en email adresse kan jeg sende deg den infoen jeg fikk over hva de kan gjøre med plasma skjermen/lcd
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2005 19.03.51 #8 av 8
Postet av: T_Virus
Hvor viktig er det med VGA tilkobling og hvor viktig er det med 2 hdmi? Er det verdt de ekstra tusenlappene XDE koster? Den digitale dekoderen er såvidt jeg har skjønt temmelig ubrukelig med tanke på digitalt bakkenett som kommer til norge om en par år, da den i XDE støtter ett annet format enn vi får i norge. Er det riktig?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar