Logo

Pioneer vs Panasonic

Skriv et svar
14.09.2005 18.02.20 #1 av 7
Postet av: martin
Har sett på Pioneer PDP-436 XDE og Panasonic TH42PV500

Selvfølgelig en sinnsyk pris på Pioneer, men hvem er best??? Har kun sett Panasonic via DVD.... men da er det mye bra der ute. Noen med sterke meninger og erfaringer med begge???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.09.2005 20.25.19 #2 av 7
Postet av: orso
Det er vel nesten ingen som har sett Pioneer PDP-436 XDE enda. Er den kommet i noen butikker? Er selv veldig spent på denne modellen og skal vurdere den mot PV500. Har bare hørt fra en som så den på en messe at den var helt sinnsyk bra. Den selges i Sverige for under 30000 norske kroner. Det er jo ikke så dyrt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 14.10.28 #3 av 7
Postet av: YZF
Det ser ut til at det er meget vanskelig å finne en TH42PV500 til god pris OG på lager for tiden?

Selv endte jeg i dag opp med å bestille en PDP-436 XDE for levering i neste uke. Noe dyrere enn hva jeg ville være nødt til å betale for PV500'en, men det får heller stå sin prøve siden det ser ut til å være alt for lenge å vente på Panasonic.

Så får jeg bare håpe at Pioneer'en holder hva den lover... :shock:

Ser i hvert fall frem til neste uke :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 14.18.03 #4 av 7
Postet av: Knut
"YZF" skrev:Det ser ut til at det er meget vanskelig å finne en TH42PV500 til god pris OG på lager for tiden?

Selv endte jeg i dag opp med å bestille en PDP-436 XDE for levering i neste uke. Noe dyrere enn hva jeg ville være nødt til å betale for PV500'en, men det får heller stå sin prøve siden det ser ut til å være alt for lenge å vente på Panasonic.

Så får jeg bare håpe at Pioneer'en holder hva den lover... :shock:

Ser i hvert fall frem til neste uke :D


Hva må du gi for denne skjønnheten?
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 16.02.44 #5 av 7
Postet av: Bombadil
"YZF" skrev:Det ser ut til at det er meget vanskelig å finne en TH42PV500 til god pris OG på lager for tiden?

Selv endte jeg i dag opp med å bestille en PDP-436 XDE for levering i neste uke. Noe dyrere enn hva jeg ville være nødt til å betale for PV500'en, men det får heller stå sin prøve siden det ser ut til å være alt for lenge å vente på Panasonic.

Så får jeg bare håpe at Pioneer'en holder hva den lover... :shock:

Ser i hvert fall frem til neste uke :D


Gratulerer med et sikkert veldig godt kjøp..

"Knut" skrev:

Hva må du gi for denne skjønnheten?


Og hvor ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 18.02.26 #6 av 7
Postet av: Rune
Skal se denne på Torsdag på visning her i Oslo. Regner med å gi lyd fra meg da :-)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2005 19.10.50 #7 av 7
Postet av: YZF
"Bombadil" skrev:
"YZF" skrev:Det ser ut til at det er meget vanskelig å finne en TH42PV500 til god pris OG på lager for tiden?

Selv endte jeg i dag opp med å bestille en PDP-436 XDE for levering i neste uke. Noe dyrere enn hva jeg ville være nødt til å betale for PV500'en, men det får heller stå sin prøve siden det ser ut til å være alt for lenge å vente på Panasonic.

Så får jeg bare håpe at Pioneer'en holder hva den lover... :shock:

Ser i hvert fall frem til neste uke :D


Gratulerer med et sikkert veldig godt kjøp..

"Knut" skrev:

Hva må du gi for denne skjønnheten?


Og hvor ?


Takk for det :D

Jeg tror jeg må nøye meg med å si at det er i Norge, og at den endte opp 5.000,- dyrere enn hva jeg fikk tilbud om for en PV500. Men da tror jeg nok at jeg fikk en vesentlig større rabatt på 436 XDE'n.

Så langt har jeg sett prisanslag på alt fra 40.000 til 49.900, og det ville ikke overraske meg om det ender opp et sted midt i mellom første ukene, for så å ende opp i underkant av 40 ett sted.

Men det blir kun synsing fra min side. At den kommer i butikkene neste uke er jeg derimot helt sikker på - og kanskje allerede i slutten av denne uken :!:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar