Logo

Piooner 506FDE eller 506XDE?

Skriv et svar
31.10.2005 22.58.09 #16 av 19
Postet av: oro2
Håper ikke jeg bryter noen regler nå, det er ikke ment som reklame. Jeg jobber i en elkjøpbutikk, men jeg jobber ikke primært i brunevareavdelingen. Som alle andre forhandlere har vi jo mange plasma utstilit, men vanligvis selger vi de kun når det ikke lenger er mulig å få tak i flere eller hvis det foreligger andre gode grunner. Det at jeg jobber der er også grunnen til at jeg helst vil kjøpe TV der, men hvis det tar så lang tid vurderer jeg å kjøpe den et annet sted. Har sendt mail til fyndbørsen for pris og lagerstatus på 436xde.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.11.2005 15.13.46 #17 av 19
Postet av: bølgen
Valgte FDE, for utålmodig å vente til XDE ble tilgjengelig. Så da kommer vi til poenget: DVI til HDMI, hvordan få frem skjermbilde fra laptop med AIT Radeon Mobility 9700?

Koblet opp og prøvde både kloning og utvidet skrivebord, men fikk ikke satt oppløsning på skjerm nr.2 noen plass. I ATI oppsettet vises skjermen som PDP506, men ingen info om maks oppløsning/resfresh.....

Det så ut som om plasmaen fikk signal fordi hver gang jeg endret instilling kom status opp i øvre høyre hjørne for HDMI, men som sagt inget skjermbilde.

Noen ideer??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.11.2005 18.19.46 #18 av 19
Postet av: zaphyr
"bølgen" skrev:Valgte FDE, for utålmodig å vente til XDE ble tilgjengelig. Så da kommer vi til poenget: DVI til HDMI, hvordan få frem skjermbilde fra laptop med AIT Radeon Mobility 9700?

Koblet opp og prøvde både kloning og utvidet skrivebord, men fikk ikke satt oppløsning på skjerm nr.2 noen plass. I ATI oppsettet vises skjermen som PDP506, men ingen info om maks oppløsning/resfresh.....

Det så ut som om plasmaen fikk signal fordi hver gang jeg endret instilling kom status opp i øvre høyre hjørne for HDMI, men som sagt inget skjermbilde.

Noen ideer??


Dette er jo meget interessant. Hvis det går greit å koble til PC via DVI-HDMI med topp kvalitet ser jeg ingen grunn til å betale 10000 mere for xde. Noen som kan bekrefte om dette fungerer bra?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 07.21.23 #19 av 19
Postet av: bølgen
Oppdaterte driver fra ATI, fikk et fint bilde med 1280x720p. Ingen problemer med å lese vg.no eller spille av DivX. Har ikke fått spilt noe spill enda da.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar