Socomscorpy
Aktiv
E-post
Hei
Har bestemt meg for å kjøpe meg en ny tv i prisklasse rundt 20-25,000 kr
har hørt litt forskjellig ting angående hva som er best av plasma eller lcd.
Jeg kommer til å bruke tvèn mest til spilling, men kommer jo så klart til å se filmer og tv på den også, har hørt at lcd er best til spill men samtidig vil jeg ha litt størelse på skjermen, helst 42" og da tror jeg ikke lcd vil være aktuelt i forhold til pris.
Hvordan er det egentlig å spille tv-spill på plasma?
er det virkelig så ille som noen folk mener, at bildet brenner seg inn i skjermen, etterslep osv.
Jeg leste et inlegg her på forumet om en som hadde spillt ps2 på
QPVision QPV42HD å det funka kjempe bra, jeg blir forvirra av alle disse delte meningene
Har lest en del om QPVision QPV42HD det virker som denne tven har fått mye bra kritikk, det er denne tven jeg tenker mest på å kjøpe
akuratt nå. Hva mener dere expert gutta? er denne tven verdt penga nå som både xbox360 og ps3 er like rundt hjørne
er fult klar over at QPVision QPV42HD er HD ready,betyr ikke det da også at ps3 og xbox360 er egnet for slikt bruk?
Viktigste spørsmålet> hva mener dere om denne tven?
http://www.deal.no/produkt.cfm?id=68182
mvh
Scorpionfury
Carr
Aktiv
E-post
Nettside
Er kjempefornøyd med den, har null etterslep, bra respons, og har ikke lagt merke til noe innbrenning etter en måneds hardkjør med XBMC og mye spilling. Løp og kjøp!
kWern
Hjemmekinosjef
E-post
Jeg trodde plasma hadde mindre etterslep enn LCD, jeg da? Bedre farger og konstrast, men ikke høy oppløsning hvis du vil ha en til en overkommelig pris.
XBOX360 støtter i tillegg til 720p også 480p via komponent, samt kompositt, s-video og RGB-SCART. Som tillegg kan du kjøpe VGA, men ikke DVI eller HDMI. PS3 er likedan, med har 2xHDMI og opptil 1080p.
Å ikke ha støtte for eldre TVer ville være å skyte seg selv i foten. TVen du har sett deg ut vil uansett være et valg for fremtiden.