Logo

plassering av senterhøyttaler

Skriv et svar
29.08.2004 15.45.07 #1 av 3
Postet av: tfd
har et lite spørsmål angående plassering av senterhøyttaler.
Hvor er det vanlig at man plasserer denne? Oppå tv? Ser at min tv ikke tillater å legge den oppå der. Ville det vært en ide å kjøpe en hylle fra hifiklubben som VM ACOUSTICS S1? Noen som har noen erfaringer rent utseendemessig med denne eller noen andre gode ideer for hvordan det kan se bra ut?

Thomas
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.08.2004 16.10.16 #2 av 3
Postet av: Rune
Heisann.

Jeg bruker selv Betech BT 14 som fås kjøpt på de fleste elektronikk butikker som Expert, LEfdal og Elkjøp. Syns det fungerer bra. Koster 295,-

Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.09.2004 15.42.59 #3 av 3
Postet av: Tommy A, Hansen
Jeg hadde også det problemet angå plassering av Center. men etter 2år arfaring innen plasering av høytalere så har jeg kommet med det ganske så bra forslag.

Jeg har en Jamo Center 7.2 GOLD. som jeg rett over tv men bare den henger 20cm fra taket og 45Grader ned med Soffan din..
Spredninga må vare nyaktig mellom 35 og 45 Grader et sted mot soffan din.. Du vil mareke at centeren er valdi langt borte men det kommer også ann på ossen du plasserer dine front og Sub også.. Min fron er 2m fra Center på begge sider og Sub Tv eller en av sidene.. kommer an på stue.. Bak høytalere er også en viktig sak..
Tommy Hansen
Mail: Cinema@filmelsker.com
Web: http://www.kinotech.tk

_________________
The Cinema Sound Experience!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar