MastaPitt
Aktiv
E-post
Hei...
har tenkt til å kjøpe meg en ny lcd til 13 000. skal helst være 32". Har sett på en del Samsung modeller og mest lyst på en av de, kansje LG. eller er det noen andre merker jeg burde vurdere i stedet?
uansett så trenger jeg litt tips til hvilken model jeg burde velge osv. har ikke så mye peil. skal mest brukes til tv titting( parabol) og ps.
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Sony KLD-32V2000 får masse skryt ser jeg. Beste kjøp iflg. Hjemmekino.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Labbe
Aktiv
E-post
Stretto har denne til bra pris, dog utsolgt til 25/8. Er det noen som vet om Stretto er et firma man kan stole 100 % på ? Ellers er Samsung M61 utsolgt hos komplett, de får den vel sikkert på lager igjen, men tar minst 10 dager.
MastaPitt
Aktiv
E-post
Så litt på den Sony moddellen som ble anbefalt her. noen har sett den et sted på nettet til en bra pris???
ellers, hvilken Samsung moddel er det jeg får mest igjen for pengene?
Bromlebassen
Aktiv
E-post
Hei der. Du burde kanskje vetne til EISA kårer sin vinner av beste LCD TV i år, som burde være rett rundt hjørnet. Altså om noen få dager eller noe. Der peker en rekke spesialister ut hvilke apparat de mener er best. Samsung vant sist gang med M61 TVen sin. Det er denne TVen jeg har, og er godt fornøyd med den. De har kommet ut med en R7 serie også nå, som har samme panelet som M61, men har misstet noen features, og fått noen nye fetures. Dette har med at dette er en nyere modell, men samtidig er R serien deres "mid range" serie, mens M serien er deres "high end" serie. Det er for eksempel ikke mulig å velge dynamisk kontrast på eller av på R7 serien, mens dette er fullt mulig på M61. R7 har fått noe "game mode" greier som kanskje kan være handy når man spiller Xbox eller PS eller noe slikt.
MastaPitt
Aktiv
E-post
takker for det tipset Bromlebassen. Da får jeg nesten vente litt til da
Men vet du en side jeg finner EISA kåringen på når den kommer ut??
MastaPitt
Aktiv
E-post
Nå tror je har bestemt meg og kommer til å handle, kanskje i morgen. Det blir Samsung. Men burde jeg velge r7 serien eller m6 serien? og i tilfelle hvilken moddel?
Cetramarius
Aktiv
E-post
jeg kjøpte idag min M61 32"
Er vanvittig fornøyd, og det som er flott med den er at du har tilgang til absolutt alle instillinger. Anbefales på det sterkeste.