TedN
Aktiv
E-post
Spennende nyheter, men dessverre bare på "gjennomreise". Mesteparten av nyhetene var allerede plukket ned da jeg var der nå, men de har iallfall en 32" fra V-serien på utstilling. W 50" plasma er dessverre allerede sendt videre til neste stopp på turneen...
aavdst
Aktiv
E-post
Her står det litt mer om den nye SONY serien:
http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.asp?id=193577&cat=110
W-serien har bl.a innebygd subwoofer og eget audiosystem.
V-serien er visst bare HD-klar via HDMI koblingen?
S-serien er den eneste som kan kobles mot PC
Det påstås at "Opplevelsen av en presis, autentisk lydgjengivelse i kombinasjon med et glassklart bilde gir en TV-opplevelse som er unik."
aavdst
Aktiv
E-post
audiot
Aktiv
E-post
Kikket på 32" i V-serien i går. Flott skjerm, meget lekkert design. Det er iallefall helt sikkert. Skjermen viste TV-bilder fra en digital kabeldekoder via SCART. Bra saker så langt jeg kunne bedømme, men LCD har vel enda et stykke igjen til samme farge gjenngivelse som f.eks en god CRT. Betraktningsvinkelen var også ganske bra.
Venter på å få se på 40" utgave, man må jo ha litt størrelse å sakene
Ken
Aktiv
E-post
Jeg har en KLV-V40 og kjører den via HTPC: DVI-HDMI uten problem... det stemmer at S-serien har en VGA-input mens V-serien kun har HDMI, men når man ser kvaliteten på et digitalt signal 720p 1200x692 (bruker et ATI Radeon X800) så er det ingen poeng i å ha et VGA-input annet en såklart om man vil koble til en bærbar etc... etc...
Når jeg tenker på det, så er det jo faktisk litt rart at den billigste serien har VGA-input mens ikke V-serien har - kanskje noen fra Sony som kan svare?
mvh
Ken