Logo

Sony Plasma

Skriv et svar
11.11.2005 11.30.02 #1 av 4
Postet av: christel
Noen som har noen synspunkter om Sony FWD42PV1B? Den selges på flatskjermer.no til 14702,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 21.57.18 #2 av 4
Postet av: orso
"christel" skrev:Noen som har noen synspunkter om Sony FWD42PV1B? Den selges på flatskjermer.no til 14702,-

Kjenner ikke til modellen, men vet bare Sony er kjent for å være direkte dårlig på plasma teknologien. Plasmaene til Sony har aldri kommet godt ut i noen tester. Sony har nå sluttet å produsere plasmaer og satser kun på LCD. Det sier vel sitt.
Til den prisen vil jeg anbefale Panasonic 37PA50
12.11.2005 00.44.29 #3 av 4
Postet av: xuax
"bomholt" skrev:
"christel" skrev:Noen som har noen synspunkter om Sony FWD42PV1B? Den selges på flatskjermer.no til 14702,-

Kjenner ikke til modellen, men vet bare Sony er kjent for å være direkte dårlig på plasma teknologien. Plasmaene til Sony har aldri kommet godt ut i noen tester. Sony har nå sluttet å produsere plasmaer og satser kun på LCD. Det sier vel sitt.

Dinside.no testet en sony plasma KEP42M1S som ikke fikk dårlig karakter. Nå kjenner jeg ikke til den overnevte modellen ,men jeg ville gått inn på avforum.no og søkt ang. flatskjermer.no. Det skal være en der med litt dårlig erfaring. Pa50 er absolutt en god modell, men gitt at han vil ha 42" så er th37pa50 litt liten
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
12.11.2005 09.25.10 #4 av 4
Postet av: orso
"xuax" skrev:
"bomholt" skrev:

Dinside.no testet en sony plasma KEP42M1S som ikke fikk dårlig karakter. Nå kjenner jeg ikke til den overnevte modellen ,men jeg ville gått inn på avforum.no og søkt ang. flatskjermer.no. Det skal være en der med litt dårlig erfaring. Pa50 er absolutt en god modell, men gitt at han vil ha 42" så er th37pa50 litt liten

Bedre å kjøpe enn god 37" enn en dårlig 42". Bestiller man fra fyndborsen kan man må 42" billig også. Testene til dinside tar jeg med en klype salt. Stoler mer på fagblader.
Skriv et svar