Logo

Spillet "Black" til PS2

Skriv et svar
21.02.2006 12.57.55 #1 av 4
Postet av: Jimmern
Vet noen når dette spillet lanseres i Norge til PS2? Jeg mener å ha hørt at det skal skje rundt den 20.2.06... Leste en forhåndsanmeldelse på dette spillet - og det skal være RÅTT på lyd og effekter :D Det stod noe sånn som : "Varsle naboene... Her blir det reelle skuddscener og skyteepisoder.... osv osv. Dette spillet tror jeg er et must å kjøre over sourrond... Vet noen noe om dette spillet? Er det lansert til X-box?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 15.38.51 #2 av 4
Postet av: roolf
Tror det slippes neste uke til xbox. Har spilt en demo av dette til xbox på en 42" plasma med sourround og det var meget bra. Lyd og bilde og den generelle stemningen er noe av det beste jeg har prøvd til xbox. Desverre er det ikke multiplayermuligheter, verken via system link, split screen eller live. Når det i tillegg er gitt ut på en døende plattform, tror jeg desverre at spillet vil passere uten de store overskrifter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 19.22.55 #3 av 4
Postet av: Jimmern
"roolf" skrev:Tror det slippes neste uke til xbox. Har spilt en demo av dette til xbox på en 42" plasma med sourround og det var meget bra. Lyd og bilde og den generelle stemningen er noe av det beste jeg har prøvd til xbox. Desverre er det ikke multiplayermuligheter, verken via system link, split screen eller live. Når det i tillegg er gitt ut på en døende plattform, tror jeg desverre at spillet vil passere uten de store overskrifter.


Ok. Men det var vel anslått til en "Spillnyhet av de sjeldne" i ett eller annet spill-analyse-anmeldelses-fora :D Må nok teste det uansett... :D Vi får vente å se / prøve. Syntes det hørtes vanvittig lovende ut i anmeldelsen...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.02.2006 21.12.08 #4 av 4
Postet av: Amadesus
Spillet har kommet ut allerede, så det på spaceworld i trondheim i dag til ps2 og xbox.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar