Logo

Spilltråden

Skriv et svar
08.11.2007 13.13.37 #1 av 49
- Spilltråd for Xbox 360, PS3 og Wii

Her kan man anmelde spill, snakke om kommende spill og annet som faller deg inn :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2007 14.27.07 #2 av 49
Postet av: teebee
fint fint. første spørsmål. noen som vet når sensible soccer slippes på live arcade? det er den neste _STORE_ tittelen jeg venter på. og har ventet på den siden nyheten kom under min hittil eneste rings of death i begynnelsen av august. er lei av å vente, men den som vente på noe godt venter ikke forgjeves. :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2007 18.36.09 #3 av 49
Ikke lenge til, den skal komme i slutten av November i følge Codemasters.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2007 12.01.43 #4 av 49
Gleder meg til GTA kommer, utgivelsesdato skal visst nok være før jul. Men vi får nå se på det:
http://www.nettavisen.no/spillmagasinet ... 438445.ece
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2007 17.22.38 #5 av 49
Postet av: kjelle
sist jeg sjekket hadde gta release i februar-mars månedsskiftet
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2007 17.33.48 #6 av 49
Det stemmer, men som du ser så sier dem at det ikke blir utsettelse likevel. Men som sagt; vi får se på det.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2007 22.15.18 #7 av 49
Postet av: kjelle
håper dem ikke stresser og ikke slipper det ut for tidlig.for meg gjør det ingen ting å vente til mars ;) kan jo bare spille saints row imens :) kanonspill det også
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2007 18.13.46 #8 av 49
Når vi har ventet såpass lenge, kan vi vente litt til.

Mange som sikkert gleder seg til Guitar Hero III: Legends of Rock. Denne skal komme 23 November. Må si at jeg gleder meg til Brothers in arms: Hell`s highway.

Noen av dere som har prøvd Medal of Honor: Airborne?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.11.2007 13.56.39 #9 av 49
Postet av: SuperB
Oblivion er knallbra til PS3. Fantastisk grafikk! Fantastisk spill... Et må-ha for alle som liker rollespillsjangeren.

Det største bomkjøpet jeg har hatt til PS3 er Pro Evolution Soccer. Er svært misfornøyd med at jeg valgte det fremfor FIFA. Dårlig grafikk vil jeg påstå. Utnytter absolutt ikke HD-potensialet. Kommentatoren er også latterlig dårlig, selv om det forsåvidt ikke spiller så stor rolle. Er heller ikke spesielt fornøyd med spillbarheten. Langpasninger er null verdt. Sikter ikke på medspillere i det hele tatt.

Gleder meg veldig til Gran Turismo, men det er jo ganske lenge til det kommer ut i fullversjon. Frister også med Assasins Creed, men så dyre som spillene er, skal jeg være veldig sikker før jeg kjøper PS3-spill.


Er det forresten noen som vet om det finnes patcher for PS3-spill, eller er jeg stuck med ferdigversjonen og de bugsene som måtte være der?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.11.2007 17.05.03 #10 av 49
Det kommer av og til oppdateringer til de forskjellige spillene, der de fikser eller legger til noen funskjoner. Dette har det foreksempel skjedd med Motorstorm der jeg gikk fra V1.2 til V1.3 for ikke så lenge siden.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2007 13.17.19 #11 av 49
Postet av: flotepewz
Medal of Honor: Airborne

Ja, har spillet, har runna det. Ikke så himla langt, men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan man spiller det. Liker selv å dra ut spillene litt over dager, fremfor å sitte et par døgn i strekk for å runne det. Synes spillet er absolutt verdt å kjøpe, spillentusiaster er vel kanskje lei nok et spill av andre verdenskrig og greier, men. Man velger jo selv hvordan man vil gå frem i spillet, enten man ligger på et hustak med sniper og skyter seg frem til medaljer etter x antall headshots, eller man løper i frontene og plaprer de ned med granater og maskingevær, noe man også får medaljer for. Banene er helt åpne for å kunne løpe der man vil løpe. Dør man så starter man bestandig fra flyet og hopper inn i brettet man holder på i. Checkpointsa man tar gjør man slipper å drepe det man allerede har drept hvis man dør, samt at oppdragene man har gjort er fullført. Bare for å nevne bittelitt.

Vil absolutt kjøpt det igjen, om jeg ikke har hatt det :P Veldig bra grafikk, og ble en ihuga fans av snipinga på spillet.

Vil gjerne skryte av Assassin's Creed når jeg først er i gang. Fått mange høye terningkast har jeg hørt, har faktisk ikke lest en eneste anmeldelse enda. Men satt litt hos en kompis og spilte det på PS3 @ storskjerm, opplevelse :) Det gjorde til at jeg kjøpte det selv og kjører det i hytt og gevær på X-boxen min. Lyden = suveren, veldig god gjengivelse av miljøet man er i på spillet, og grafikken er det ikke mye å sette fingern på. Historien i spillet er jo veldig bra også, faktisk overkommelig, type matrix. Kan jo fortelle kort;
Man er i utgangspunktet en normal kid i en normal verden der han blir tatt inn av en forsker av noe slag som kan lete i DNA'en til hvert enkelt menneske for å finne ut hva man har vært i et tidligere liv. I kid'n sitt tilfelle var han en Assassin. Forskerfyren skal ha tak i en liten bit av livet ditt, men det er sopass uklart at man må leve seg frem til akkurat den tiden, altså det er vel der spillet kommer inn, å leve seg frem til den DNA piecen. Så da starter man på 11-tallet i crusader tiden, hvor man skal drepe 9 crusaders sjefer, eller hva jeg skal si.

For de interesserte er historien fortalt her i litt mer enn et nøtteskall som hun sier: http://www.youtube.com/watch?v=oDWabHnSxtg

Det å spille spillet er fantastisk, mye klatring, fantastisk lyd og grafikk og fancy spilleffekter. Absolutt verdt å spante en 500 lapp på :)
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2007 17.55.26 #12 av 49
Hvordan er online delen syntes du?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.11.2007 18.01.00 #13 av 49
Postet av: flotepewz
Desverre. Har vel registrert meg og greier men har ikke kommet så langt at jeg skulle begynne å spille :)
E inte bara bara laga movi, må ha rett lait, rett sound, krispy sorroundsound
onkyo 605 | dynabel dy7250 | XTZ 99 W10.16 | toshiba hd-e1 | samsung bd-p1500 | samsung le46a856 | xbox 360 | htpc
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.11.2007 07.37.42 #14 av 49
Postet av: teebee
er det noen som har prøvd graw2 på både ps3 og xbox360 og kan si hva som er best? tenker da på bildet, spillbarhet og online delen. jeg spiller kun graw2 online på 360. har ikke tatt ett mission enda :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.11.2007 19.10.49 #15 av 49
Postet av: Torja
Har noen prøvd The Eye Of Judgment (m/kamera) til PS3? Eller noe annet spill med det nye "Eye" kameraet til PS3?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar