Logo

Spilltråden

Skriv et svar
25.04.2008 11.29.08 #31 av 49
Postet av: teebee
prøvde demoen på euro 2008 igår å ble frelst. "be a pro" var genialt, men sykt vanskelig (eller jeg er sykt dårlig). noen som vet om denne modusen kan spilles live? spillet skal kjøpes om 2 timer. kan nesten ikke vente på å komme meg fra jobb.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.04.2008 06.54.52 #32 av 49
GTA IV kommer imorgen 29 April, her er den første anmeldesen av spillet. Ser svært lovende ut:
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=531365

Noen som skal ha denne? :roll:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2008 20.51.19 #33 av 49
Noen som har prøvd GTA IV ennå og er det noen her som har opplevd denne hakkingen/frysningen som mange har gjort?

Noen som vet hvor man kan få tak i den? Har vært utsolg alle stedene jeg har prøvd.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 12.34.06 #34 av 49
Postet av: teebee
har den til xbox og ikke merket noen hakking, men var vel ps3 som hadde de største problemene.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.05.2008 19.09.29 #35 av 49
Postet av: SuperB
Er vel elkjøp som har den beste prisen. Utsolgt, selvsagt, men er lov å håpe de snart får inn til lik pris.
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EW7fg1iiRf
lik pris for xbox 360 også
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2008 12.11.30 #36 av 49
Postet av: BårdM
Jeg skal kjøpe spillkonsoll som skal kombinere to behov. Spill som passer for barn (5 år) samt en god Bluerayspiller. Men kanskje en vanskelig kombinasjon; for det finnes få barnespill til PS3? Bør man satse på PS2 for å få flest mulig spill til de minste barna ? (Synd ikke PS3 er bakoverkompatibel !) Vil det komme flere barnepill etterhvert også til PS3 ? Fint om noen har noe info om dette ! :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2008 14.20.29 #37 av 49
Postet av: SuperB
De tidligste PS3 var bakoverkompatible. Finnes kanskje på finn.no - 60gb versjonen (er ikke sikker på om alle med 60gb er bakoverkompatible). Når det gjelder spill for små barn, finnes det ganske billige (40kr+) småspill som passer for barn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 17.19.00 #38 av 49
Ser at Fallout og Dead Space har fått gode kritikker, noen av dere som har prøvd de ennå?

Forøvrig kommer det mange spennende spillnyheter denne måneden:
http://spillmagasinet.no/default.aspx?s ... id=2352055
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.11.2008 17.45.27 #39 av 49
Postet av: Rune
Mye bra spill for tiden. Jeg kjøpte Far Cry 2 forrige helg til Xbox 360. Har ikke rukket å spille så mye enda (5-6 timer) og spillet er bra. Kanskje litt mye transportetaper. (kjøring i jungelen som blir ekstra kjipt hvis man ødelegger bilen og må gå langt)
Sliter litt med å lære meg å bruke håndkontroller isteden for mus/tastatur.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.12.2008 14.35.44 #40 av 49
Postet av: filmgeir
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Ser at Fallout og Dead Space har fått gode kritikker, noen av dere som har prøvd de ennå?

Forøvrig kommer det mange spennende spillnyheter denne måneden:
http://spillmagasinet.no/default.aspx?s ... id=2352055


Har brukt 15-20 timer på fallout 3 og anbefaler det til den som liker godt en kombinasjon av rollespill og first person shooter.
Nydelig grafikk, spennende historier og mye humor. Er et stort og kanskje litt komplisert spill for enkelte så det trengs kanskje et par timer for og komme igang.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.12.2008 17.46.49 #41 av 49
Postet av: Steve Vice
Jeg vil anbefale Prince of Persia på det aller varmeste. Årets nydeligste spill og virkelig noe for folk med sans for en fantastisk visuell og artistisk opplevelse. Uten tvil årets vakreste eventyr.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.12.2008 00.10.49 #42 av 49
Postet av: Torja
Nå har jeg spilt "Bioshock" i noen timer på PS3.
Første gang jeg puttet spillet inn i PS3 så kom en oppdatering på noen hundre Mbit via internett. Deretter tok det grusomt lang tid med opploud av spillet første gangen. Etter det går det greit og kjapt.
Mystisk og fasinerende spill. Svært så lineært. Ganske creepy. Masse surond lyder fra en mengde gærninger rundt som er ute etter å "ta" deg. He, he...
Skal eh "kose" meg mer utover i romjula med dette.

Pacific Rift er oppfølgeren til Motor Storm som kom sammen med den første PS3. Har kjørt villmann med datteren min i to spill delen. Man kan splitte skjermen og spille opptil 4 stk sammen. Det er en Internett del også hvor du kan kjøre sammen med andre på internett. Ikke prøvd dette ennå. Ikke spilt mye ennå, men det er morro. Jeg likte det første spillet godt på tross av kritikkene, men dette virker enda bedre og har også fått bedre kritikk.

Har noen prøvd "Home" på PS3? Var så vidt inne på dette Beta spillet for første gang i dag før jobb. Kom en oppdatering også. Første gangen for noen dager siden kom jeg ikke inn. Men etter oppdateringen fungerte det plutselig helt greit.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 22.29.39 #43 av 49
Fikk Call of Duty: World at War til PS3 og brukte ikke langt tid å runde det. Her er noen av mine opplevelser:

- I dette spillet følger du krigen i Japan som Private Miller hvor du ble reddet fra fangeleiren, til den Russiske kampanjen gjennom Dimitri Petrenkoi midt oppi smør-øyet. Den amerikanske gir deg en del overraskelser, plutselig i fra intet kommer det det en skrikende japaner med rennafart å skriker "banzai" med sverd. Desutten er de jo overalt, under bakken, i trærne and you name it, Dette gjør at du alltid er på vakt og gjør spillopplevlsen mer intens. Brettene er også varierende og de aller fleste er morsomme å spille. En ting som jeg spesielt likte er at man kan bruke flammekasteren å brenne "jævlene" ut fra hullene sine etter å tatt mange av mine "kammerater". Forbred deg på nærkamper, overraskelser og intense spillopplevelser; spesielt i Hard-mode. Ett pluss er at selveste "Jack Bauer" er med, noe som var ganske artig og passende. Den Russike kampanjen er dog den jeg likte best. Du er midt i Stalingrad i en fontene med hauger av døde comrades, utenom deg og en annen sniper. Du blir rett å slett dratt rett ut i det, du er omringet av nazister overalt, og du har ett voldsomt tidspress på deg. Du må hele tiden være på farta og du skal snipe viktige mål. Jeg må innrømme at pulsen slo ganske fort enkelte ganger her, plutselig hører man at noen tyskere har oppdaget din poisjon og fra vinduene kommer det ett flammehav, eneste muligheten din er å kaste seg ned å krype forbi fallende tak og følge etter "masteren" din etter beste evne. Brettene her befinner seg stort sett i like omgivelser, men de er såpass morsomme å intense at det går fint. Etterhvert når krigen nærmer seg slutten får jeg være med å jage de "rottene" tilbake ditt de kommer fra, og jeg viser INGEN nåde! Stemmningen i spillet er veldig bra tilrettelagt og jeg gjør alt jeg kan for å blaffe ned så mange jeg klarer mens de flykter; og til slutt har de ikke flere steder å gjemme seg. Her er det med andre ingen vits med hvite flagg, her er det paybacktime med stor P og vell så det.

Grafikken er jevnt over god og gjør seg godt på storskjerm. Eneste minuset er at det virker litt som at de har lagt på noe overdrevne kontraster for å fremmheve en mørkere spillopplevelse, det ser også noe "glatt ut". Lyden er kanon og de bruker kanalene godt! Skuddene sitter som plantet i brystet og det er en fryd å blaffe ned så mange som mulig med enkelte maskingeværer.

Jeg vil si at dette er en positiv overraskelse i forhold til COD3 og ActiVision`s middelmådige jobb. Spillet kan beskrives som intenst og brutalt. Jeg knytter ikke nevneverdige forhold til karakterene, men hevnlysten er skremmende mye. Pluss skal de ha for at man kan tankt i Multiplayer delen, og ett eksta bonus brett som kommer etter å ha klart alle oppdragene. Døde tyske nazi-zombier! Kult! Og etterhvert blir det svært vanskelig å holde styr på de jævlene, de kommer snikende overalt og stemmningen er creepy, men dog gøy!

Ett spill som jeg trygt kan anbefale nå i disse juletider.

Karakter: 4+
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2009 22.49.20 #44 av 49
Postet av: Rune
Har Lyst på Call of Duty selv. Får se om det ikke blir påskeunderholdning.

Angående Far Cry 2 ble jeg ferdig med dette i julen etter vel ca 20-25 timer spilling totalt. Jeg irriterte meg mer og mer over spillet. Det er egentlig idiotisk repeterende og det var bare på trass jeg gadd å spille ferdig.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.02.2009 23.04.34 #45 av 49
Har kjøpt meg Bioshock og skal komme med en tilbakemelding når jeg har runnet det. Ellers kan jeg nevne at det kommer en tilleggspakke til Call Of Duty: World At War og vil inneholde mer nazi-zombier. Dette er svært gode nyheter og gleder meg som en unge - for det er sykt morro! Mer om dette finner dere her
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar