Logo

Star Wars - 349,- på Elkjøp

Skriv et svar
17.09.2004 08.44.55 #1 av 13
Postet av: Jacob
Ser at prisen på Elkjøp er 349,- for Star Wars boksen. Det var ekstremt rimelig.



Release 20.09! Forhåndsbestill nå! De første tre filmene i Star Wars-serien i DVD-boks med mye spennende bonusstoff.

Boksen med fire DVD-er inneholder de tre klassiske filmene, som er restaurert bilde for bilde og bearbeidet digitalt for en høyere kvalitet på lyd og film.

-Episode 4-Et nytt håp (1977) Jediridderne er tilintetgjort og Imperiet hersker over galaksen med jernhånd. En liten gruppe opprørere har våget å kjempe tilbake ved å stjele de hemmelige planene for Imperiets mektigste våpen, Dødsstjernen. Keiserens mest betrodde tjener, Darth Vader, må finne planene og lokalisere opprørernes gjemmested. Prinsesse Leia, en fanget opprørsleder, sender ut et nødsignal som blir snappet opp av en enkel gårdsgutt, Luke Skywalker. Luke tar utfordringen om å redde prinsessen og å hjelpe opprørerne med å styrte Imperiet, sammen med de uforglemmelige allierte, som den vise Obi-Wan Kenobi, den hovne Han Solo, den lojale Chewbacca, og robotene R2-D2 og C-3PO.

-Episode 5-Imperiet slår tilbake (1980) Det er en mørk tid for opprørerne. Etter et knusende angrep mot basen deres på isplaneten Hoth, er opprørerne splittet på grunn av Imperiets forfølgelse. Luke Skywalker oppsøker den mystiske Jedi Master Yoda i sumpene i Dagobah, mens Han Solo og Prinsesse Leia rømmer fra Imperiets flåte til vakre Bespin, skyenes by. I et forsøk på å omvende Luke til den mørke siden, lurer den onde Darth Vader unge Skywalker inn i en felle. Midt i en voldsom lyssverd-duell med Sith Lord, innser Luke den forferdelige sannheten om Skywalker-arven.

-Episode 6-Jediridderen vender tilbake (1983) I det spektakulære siste kapittelet i Star Wars-sagaen, må Luke Skywalker og Prinsesse Leia reise til Tatooine for å befri Han Solo, ved å infiltrere den fryktelige festningen til Jabba the Hutt, galaksens mest motbydelige gangster. Opprørerne er gjenforent og slår seg sammen med Ewoks stamme for å kjempe mot Imperiets styrker på skogmånen Endor. I mellomtiden går Keiseren og Darth Vader sammen om å få Luke over til den mørke siden, og unge Skywalker er fast bestemt på å gjenoppvekke Jediridderen i sin far. Den galaktiske borgerkrigen kulminerer i det endelige oppgjøret, når opprørernes styrker samler seg til angrep mot det forsvarsløse og uferdige andre Dødsstjernen, i slaget som vil avgjøre galaksens skjebne.


http://www.elkjop.no
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2004 11.54.54 #2 av 13
Postet av: Rune
Jepp det er råbillig. Her er det bare å stille seg i kø den 20. september for å sikre seg et eksemplar.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2004 19.59.23 #3 av 13
Postet av: Aladdin
Svarte det var billig. Så annonsen på forsiden og bestilte meg en nu. Får håpe jeg får den posten til neste helg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.09.2004 21.29.23 #4 av 13
Postet av: Alas
Sånne tråder liker vi!! Har allerede spart noen kroner, og kommer til å spare enda mer nå. Fortsett sånn, jeg klarer aldri å somle meg til å finne sånne tilbud!! :D :D :D :D :D :D :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2004 11.49.14 #5 av 13
Postet av: kjetilkl
Sukk...endelig :D .... nå ligger den på pulten her ... nå må jeg bare ha tilbake projektoren fra rep :evil:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.09.2004 11.55.24 #6 av 13
Postet av: Rune
Jepp det er en fin boks. Fikk min på fredag.

Det var jo tidligere snakk om at denne boksen ikke skulle komme før 2006. Det var bra at Lucas ombestemte seg.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.10.2004 22.10.09 #7 av 13
Postet av: Rune
Ser adresseavisen har en sak om dette.

http://www.adressa.no/kultur/article.jh ... eID=512021
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 12.07.57 #8 av 13
Postet av: hdanielsen64
Er dere fornøyd med denne boksen eller? Jeg valgte å ikke kjøpe den fordi Lucas har klippet om filmene og lagt på nytt lydspor flere steder... Jeg hodler meg til de gode gamle VHSene til det kommer ut DVD med de originale filmene...Noen tanker?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 14.55.19 #9 av 13
Postet av: dvdjan
"hdanielsen64" skrev:Er dere fornøyd med denne boksen eller? Jeg valgte å ikke kjøpe den fordi Lucas har klippet om filmene og lagt på nytt lydspor flere steder... Jeg hodler meg til de gode gamle VHSene til det kommer ut DVD med de originale filmene...Noen tanker?


Vel da må du vel vente lenge. Lucas har jo sagt at de versjonene som kom nå er de som gjelder.

Så desverre ser det ut til at orginalene aldri kommer som en offisiell dvd utgivelse :cry:
Mine HD DVD og Blu-Ray filmer

Panasonic AE4000, Samsung LE46A866, Yamaha RX-V 1800, Toshiba HD A1, Toshiba HD-EP 35, PS3 (250 Gb), Samsung BD-P 1500, Lerret : DreamScreen V2 DynaGrey CineScope 2,35:1 265cm/ 114"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.11.2004 17.29.27 #10 av 13
Postet av: hdanielsen64
Da får jg hlde meg til de gode gamle VHSene da....får kopiere opp ett par stykker..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 16.25.53 #11 av 13
Postet av: music_junkie
sorry for å si dette, men denne pakken har fått terningkast enere og toere..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 16.27.26 #12 av 13
Postet av: music_junkie
sorry for å si dette, men denne pakken har fått terningkast enere og toere..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.11.2004 17.33.29 #13 av 13
Postet av: Alas
"dvdjan" skrev:
Vel da må du vel vente lenge. Lucas har jo sagt at de versjonene som kom nå er de som gjelder.

Så desverre ser det ut til at orginalene aldri kommer som en offisiell dvd utgivelse :cry:


Nei, men det er vel gjerne fordi de versjonene som er ute nå er de versjonene som George Lucas selv mener er best. De som han laget når teknologien ble bra nok til at han kunne gjøre det. Så forsto jeg det ihvertfall på dokumentaren som følgte med boksen.
Og jeg synes nå ikke forskjellene er så store jeg da, man merker dem, hvis man er interessert og har sett de gamle, men de ødelegger ikke opplevelsen min liksom.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar