Logo

Strømkabler kan være redningen.

Skriv et svar
11.02.2005 18.25.10 #1 av 5
Postet av: Alas
Må bare få si det til noen som bryr seg!! Eller i det minste vet hva jeg snakker om :D

Har i en tid slitt litt med støy fra recieveren min, det er en Nad, så det er ikke rart. Men idag, etter en liten halvtime med skrutrekker og avisoleringstang hadde jeg min første meter med Supra Lorad ferdig med nettstikk og apparatkontakt. Satte i, og hva hørte jeg, ikke et knyst fra hverken center eller bakhøyttalere, frontene suser fremdels, så imorgen når jeg får kjøpt meg et nettstikk til skal nok Doxa'en min få seg en omgang og. Dette var bare helt herlig!

Sånn, var bare det, samt et tips til dem som er plaget med susing så kan skjermede nettkabler være løsningen.

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 19.43.20 #2 av 5
Postet av: ohauback
Det hørtes ut som en god ide! Sliter litt med susing i bakhøyttalerne. Hvor kjøpte du disse kablene? Kan det også være høyttalerkablene som er for dårlige?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2005 19.48.30 #3 av 5
Postet av: Typhoon7
Eltek selger Supra.

Jeg vil si det er tvilsomt om det er høytalerkablene som skaper susingen.
Hvilke kabler bruker du?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.02.2005 09.32.12 #4 av 5
Postet av: Mikael
kult, dette må jeg skaffe meg....
bytter nettledningen til alle mine produkter så fort jeg får noe penger i kassa....

til sub må jo dette være ganske bra++
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.02.2005 17.27.44 #5 av 5
Postet av: ohauback
"Typhoon7" skrev:Eltek selger Supra.

Jeg vil si det er tvilsomt om det er høytalerkablene som skaper susingen.
Hvilke kabler bruker du?


Bruker noen drittkabler som jeg kjøpte på lefdal for 5 kr meter'n eller noe. Hadde ikke råd til noe bedre da, men uansett om det hjelper på susinga eller ikke så må jeg se å få kjøpt meg noen bedre!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar