Logo

Superbits

Skriv et svar
09.06.2005 19.14.22 #1 av 7
Postet av: geirtore31
Alle superbits utgaver på play.com til redusert pris!!! £7.99 (ca. 95.-) inkludert frakt!!
http://www.play.com/play247.asp?page=pr ... =63&pa=prp

Mvh.
Gt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2005 19.46.43 #2 av 7
Postet av: kWern
Anbefaler Lawrence of Arabia i superbit-utgave. Sinnssykt bra bilde og lyd!
Play har vanligvis disse filmene til £9.99, også det en grei pris sammenliknet med hva de koster her i landet.

Bestiller meg Dracula denne gangen tror jeg. Den er så deilig teatralsk, og Gary Oldman er helt konge. Sett den mange ganger, men mangler i DVD-samlingen faktisk...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2005 20.36.32 #3 av 7
Postet av: arntos
da ble det et par filmer til gitt,,,
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2005 21.11.11 #4 av 7
Postet av: Bombadil
MMM Superbit filmer.. er dette vanlige filmer, men med forbedret lyd og bildekvalitet?? Har ikke prøvd de før. :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.06.2005 21.49.47 #5 av 7
Postet av: arntos
"Bombadil" skrev:MMM Superbit filmer.. er dette vanlige filmer, men med forbedret lyd og bildekvalitet?? Har ikke prøvd de før. :roll:


Hva med en liten google :?:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.06.2005 06.08.28 #6 av 7
Postet av: Bombadil
Jeg tror jeg leste meg fram til i går at det var filmen med forbedret bildekvalitet og med dts spor. :roll: kanskje best å prøve først selv :lol:

Dette tok jeg fra deres side..men så det etter at jeg hadde postet..

The Superbit titles utilize a special high bit rate digital transfer process which optimizes video quality while offering a choice of both DTS and 5.1 Dolby Digital audio. All Superbit DVDs start with High Definition masters. The Superbit Collection will set a new benchmark in high resolution DVD image and sound, creating the ultimate in home entertainment. By reallocating data normally used for value-added content, Superbit DVDs can be encoded at double their normal bit rate while maintaining full compatibility with the DVD-Video format. The result is picture quality that provides outstanding detail. Superbit DVDs play on all DVD players. Currently DVDs are encoded to optimize space for the feature plus added value and audio streams. The Suberbit collection reallocates and converts the physical space ordinarily devoted to added value to higher bit rate video transfer and both Dolby Digital 5.1 & DTS audio

Ps: nå kan ihvertfall andre som ikke vet hva det er lese her. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.06.2005 19.08.26 #7 av 7
Postet av: FallenA
Ganske greie priser på Superbit på cdwow også da ! :wink:
http://www1.cd-wow.fm/searchresults.php ... d=superbit
Den som venter .........................osv !
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar