Logo

System med dvdopptaker (HD) og trådlause bakhøgtalarar

Skriv et svar
09.08.2005 15.23.48 #1 av 5
Postet av: jonnlik
Finnes det eit heimekinosystem med dvdopptaker (med harddisk) og trådlause bakhøgtalarar?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2005 16.14.51 #2 av 5
Postet av: Rune
Såvidt jeg vet har ingen av de store produsentene noe slikt.

Dantax har derimot en boks som kan gi alle typer system trådløse bakhøyttalere med 2 x 20 Watts effekt. Dette ble vist på elektrofil messen. Mener boksen koster noe rundt 1500 hvis jeg ikke er helt på jordet. Det er kanskje aktuellt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.08.2005 20.23.56 #3 av 5
Postet av: jonnlik
Då vil eg nok prioritere dvd-opptakar med harddisk framfor trådlause bakhøgtalarar. Panasonic har SC-HT1500, Pioneer har RCS-77H. Har nokon erfaringar med desse (eller andre)?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2005 08.00.31 #4 av 5
Postet av: jarlandre
"jonnlik" skrev:Finnes det eit heimekinosystem med dvdopptaker (med harddisk) og trådlause bakhøgtalarar?

Husk at veldig ofte så er ikke "trådløst" helt trådløst.... Som regel er det trødløst til en av bakhøyttalerene (som må ha en stygg antenne). som igjen er koblet til strømnettet og høyttalerkabel videre til den andre bakhøyttaleren. Bare minner deg på det, da mange blir skuffet når de tror høyttalerne kan stå der helt for seg selv.... Vet ikke om det alltid er slik, men har sett flere tilfeller.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2005 08.10.29 #5 av 5
Postet av: Rune
Generellt så anbefaler jeg tråd. Har vært borti flere typer som opplever diverse ulemper. Støy og drop out er vanlige problemer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar