Logo

Tidenes dårligste film

Skriv et svar
17.01.2008 09.45.58 #16 av 24
Postet av: teebee
"Pluto_89" skrev:Den dårligaste filmen ej he sett e heilt klart "Shoot 'Em Up".


synes den var grei jeg. en gladvoldsfilm man sitter å flire av. one shot one kill på hvert skudd for helten og nesten ikke en skramme.

http://imdb.com/title/tt0465602/ User Rating: 7.2/10 (22,178 votes)

jeg så en helt elendig film her om dagen. surf school. hadde jeg lest imdb hadde jeg nok verken sett den eller lastet den ned.
http://imdb.com/title/tt0456014/ User Rating: 1.6/10 (2,073 votes)
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2008 23.17.39 #17 av 24
Postet av: Polardego
"Msport" skrev:House of wax: http://www.imdb.com/title/tt0397065/

Tidenes søppel film. Om en by ingen vet om laget i voks av et sett gale brødere (tror det var brødre). Totalt håpløs film som jeg så siste halvdel av. Den filmen kjøper jeg nok aldri....

For å si det slik: hadde det vært eneste tilgjengelige film på en øde øy, da skulle jeg heller laget meg en kompis av pinner og pratet med!


Skriver under på denne. Filmens eneste lyspunkt var at man fikk se Paris Hilton dø.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.02.2008 23.40.28 #18 av 24
Postet av: kjelle
Hairspray
Hero
Volcano
A scanner darkly
Bridge to terabithia
Fear of loathing in las vegas


for å nevne noen på hatlisten min :P... ikke for å vri rundt kniven i for mange hjerter rundt om i norges land men jeg kunne godt tenkt meg å hatt matrix på listen også :) hehe

men smaken er som baken
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2008 14.06.45 #19 av 24
Postet av: danielchr
"kjelle" skrev:Hairspray
Fear of loathing in las vegas


Regner med du mener "Fear and loathing in Las Vegas". Det er jo en av tidenes BESTE filmer mann! Depp og Del Toro rocker Vegas helt vanvittig bra! Jeg ser frem til neste prosjekt fra samme gjeng (dog kanskje ikke Terry Gillam som skal lage den), men i følge ryktene ligger det an til nok en klassiker!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.02.2008 01.26.24 #20 av 24
Postet av: kassa
1. Lord of the Rings
Herregud for noe møkk. Grunnen til at den står øverst er at den oppskrytt til de grader
2. The Last samurai
3. A knights tale
4. Mange Nnorsk produserte filmer. En sier at britiske er mørke, men norske er så mørke, triste, og dramatiske slik at de sier at det er kunst istedenfor
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2008 13.07.26 #21 av 24
Postet av: Fabio
Tenkte det hadde vært morsomt å fått liv i denna tråden igjen.

Den absolutt dårligste filmen jeg har sett er "Daredevil".
Jeg setter kriteriene etter budsjett, stjerner og resultat av det.
Daredevil hadde et stort budsjett, skuespillere som Ben Affleck, Michael Clarke Duncan og Colin Farrel, og en nogenlunde interessant
historie å lage film av... og går så j****g på trynet.

Makkverk med syltynn story og kjedelige actionscener og et drama som aldri fungerer.
Den slåsskampen mellom Elektra og Daredevil, som forøvrig er i sivil, er noe av det tåpeligste jeg har sett.

Ellers kan jeg anbefale et par kristne dommedagsfilmer fra Faith Films som har kommet de 2 siste årene. Disse filmene er hovedsaklig i sjangeren "så-dårlige-at-du-må-le" i forhold til skuespill, lyd, spesial effekter, og musikk.
"The Apocalypse" og "2012 Doomsday" er katastrofefilmer, produsert av babtistkirke Amerika, som forteller oss at vi må akseptere Jesus i livet vårt, før verden går under.

Les litt om dem her:
http://www.imdb.com/title/tt0958824/
http://www.imdb.com/title/tt1132130/
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2008 14.22.23 #22 av 24
Postet av: staffel
Attack of the killer tomatoes!! Visste ikke om jeg skulle le eller grine.

Tomater som kommer og tar mennesker=p f.eks du ser en tomat som kommer opp av vasken og mot ei dame..og hu hyyyler og rygger litt og så ser man bort og hører "slaafs slaafs" splætt..
Dali Concept 6, Dali concept CT,Dali Concept 1,UScarvor SW. Denon AVR-1604 Panasonic 42PV70.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.06.2008 16.33.23 #23 av 24
Postet av: SuperB
Har bare sett bruddstykker av Snakes on a plane, men tror ut fra det jeg har sett at den bør føye seg inn i denne rekken. Enormt budsjett, stjerneskuespillere og en av de verste titlene gjennom tidene...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.06.2008 09.36.20 #24 av 24
Postet av: Fabio
"SuperB" skrev:Har bare sett bruddstykker av Snakes on a plane, men tror ut fra det jeg har sett at den bør føye seg inn i denne rekken. Enormt budsjett, stjerneskuespillere og en av de verste titlene gjennom tidene...


Her må jeg nok si meg uenig med deg.

Greit nok, storyen er syltynn. Det de satte ut for å gjøre var å lage en underholdene popkornfilm, og det klarer de til de grader.
Hvis man er en av dem som kose seg med slike filmer (altså "la oss lage en film som ikke prøver å være noe mer enn ren underholdning"), anbefaler jeg den på det sterkeste.

"I´ve had it with these god dammed snakes on this god dammed plane!"
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar