Logo

Tips til kompakt anlegg

Skriv et svar
07.01.2009 11.08.23 #1 av 3
Postet av: VingeFaan
Hei.

Trenger et nytt anlegg etter at jeg solgte mitt forrige pga flytting + at det var litt stort. Ønsker meg et anlegg som er lite, spiller greit, ser pent ut som møbel og det trenger ikke å ha DVD/Blue ray da jeg skal kjøpe meg PS3. Sett en del rundt på tester og slikt, og synes de meste av relevante anlegg har med DVD/BR-avspiller. Surround er forsåvidt kjekt, men det er ikke nødvendig og med årene har jeg fått litt mindre behov for at det skal være store, synlige høyttalere overalt. Så små høyttalere og gjerne trådløse bakhøyttalere.

Et egnet anlegg ville nok vært BOSE Lifestyle, uten den mediaboksen. Men det er for dyrt. Vil helst ikke bruke over 10k.

Jeg har feks sett på Phillips HTS8100 (http://www.lydogbilde.no/test-philips-ht8100.79291.o3844o.lbt.html), synes det høres veldig interessant ut og det er jo veldig plassbesparende da. Ser for meg at surroundeffekten er bare sånn passe, men jfr mine krav er ikke det så viktig.

Forslag/erfaringer/tips? :)

På forhånd takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.02.2009 09.33.04 #2 av 3
Postet av: VingeFaan
Tar gjerne fortsatt input på dette. Siden sist har jeg skaffet meg Pioneer LX5090 og PS3. Ser for meg å bruke litt mer nå, mellom 10 og 15k. Har avtale om å kjøpe LX01, men det er en viss usikkerhet så ser meg gjerne om etter backupløsninger.

Trenger jo strengt tatt ikke noe DVD/BR-spiller da jeg har PS3, så gode forslag hvor jeg slipper å betale for dette setter jeg pris på. I LX01 er jo DVD-opptaker med..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.02.2009 22.57.30 #3 av 3
Postet av: Arild23
Har oxo bestilt LX01
Gleder meg som en liten unge.

PS3 er vel ikke den beste dvd\bluray spilleren....
Til et sånt bra tv fortjener det jo nesten det beste. :P
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar