Logo

Trådløs sender/mottaker

Skriv et svar
21.07.2005 12.45.32 #1 av 6
Postet av: faus
Hei!

Jeg har nettopp fått parabol på den ene TV'en. Men jeg har også lyst til å få det på den andre TV'en vi har nede i kjeller'n. Har hørt om en trådløs mottaker/sender som det bare er å koble inn i scarten. Dette finnes, ja? Hvor kan jeg evt. kjøpe dette og hvilke anbefales?

Kristian
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 13.22.50 #2 av 6
Postet av: laffen
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122366&cks=SER

Har selv denne fra hovedetasje til kjeller funker utmerket helt til en tar på microovnen :D da ble det forstyrrelser i bildet ,ellers så er den å annbefale.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 13.24.08 #3 av 6
Postet av: arntos
Dette kan du få kjøpt overalt hvor ekeltronikk selges. Lefdal, ELkjøp, biltema og Claser`n. De billigste alternativene har en tendens til å "skurre" litt. Be om å få bytterett også prøver du det hjemme, det er det eneste som funker. er mange små ting som kan gjøre at det f.eks ikke fungerer.

Bare husk at du må se på samme kanalen både oppe og nede.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.07.2005 15.34.14 #4 av 6
Postet av: Bøgge Bakken
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124483&cks=PLS

Har 2 slike sendere. Fungerer utmerket her. Det ene rommet går den til em 26" TV og gir helt grei kvalitet. Kjører den også mot en projektor. Bilde blir litt dårlig, men funger greit til å se fotball på storskjerm. På denne så kan man stille hvilke frekvenser den skal sende på slik at man kan ungå krasj med microvn og trådløse nettverk. Det skal vel også gå ann på trust varianten.

Edit:

Denne er en del av kompletts weekend tilbud og vil koste 445 kr i helga.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.08.2005 16.49.03 #5 av 6
Postet av: Ingeniør`n
Har prøvd flere slike men synes alle var dritt - kanskje jeg er kresen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.08.2005 11.15.27 #6 av 6
Postet av: Bøgge Bakken
"Ingeniør'n" skrev:Har prøvd flere slike men synes alle var dritt - kanskje jeg er kresen.

Sansynligvis for de alle bruker den samme chippen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar