Logo

"Transformatorstøy" fra Panasonic TX-32PX10F

Skriv et svar
12.12.2004 22.04.29 #1 av 3
Postet av: BlaBla
Hei,

Fikk ny tv i hus forrige uke. Funker glimrende med et i mine øyne fantastsk bilde. Det eneste er at man kan høre en ganske tydelig form for transformator støy ved lave volum. Er dette en svakhet ved disse apparatene ? Eller er det noe som ikke er som det skal ? Lyden kommer ikke fra høyttalerne til tven, men mer i fra bakkant av apparatet. Har ikke hatt tid til å stikke innom butikken foreløpig, så jeg lurte på om det er noen med samme apparat som har opplevd/hørt liknende ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2004 22.37.20 #2 av 3
Postet av: Rune
Gratulerer med en god TV. Jeg har kikket en del på denne TV'n uten at jeg har lagt merke til dette, men jeg har heller aldri hatt den hjemme i min egen stue slik at man får det helt stilt. Så derfor utelukker jeg ikke at den kan støye litt. Spørsmålet er bare hvor følsom man er for slikt. Er det mye så tyder det på at det ikke skal være slikt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2004 18.22.04 #3 av 3
Postet av: Tronee
Har samme apparatet hjemme, og jeg har ikke lagt merke til denne støyen, så jeg måtte sjekke :-)

Jeg slo av all lyd, og det var stort sett helt stille rundt meg. Hvis jeg da la hodet "bak" TV'en, på siden av kassa, så kunne jeg høre lyden jeg tror du mener. Støyen er der bak i apparatet, men den er ikke merkbar når jeg sitter ved min normale avstand, 2-3 meter, selv om jeg har lyden av. Kan ikke høre den i det hele tatt da.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar