Logo

Trenger anbefaling

Skriv et svar
08.06.2009 21.47.04 #1 av 1
Postet av: av101
Hei!
Holder på med å kjøpe meg surround anlegg, og i den forbindelse er det ønskelig med litt hjelp/tips fra dere som er kan dette bedre en meg. Jeg har tittet litt rundt, lest noen tester og kommet fram til følgende oppsett:

Forsterker/reciver:
Onkyo TX-SR607
Link/Specs

Senter/front/bakhøyttalere:
XTZ 93 WMT Shielded
Link/Specs

Subwoofer:
XTZ 99 W12.16 High Glossy Black
Link/Specs

Dette utstyret havner innenfor prissjiktet som jeg har siktet meg inn på (15-17000). Utstyret skal stå i en stue (inkl kjøkken) på ca 50m2, men lyttesonen som er selve stuen er på ca 30m2. At høyttalerne og subwoferen er utført i pianolakk er ønskelig da det er høyere aksept for dette av det motsatte kjønn og selv synes jeg det ser ganske pent ut.

Noen som har nyttige synspunkter på mitt oppsett eventuelt tilbakemeldinger som jeg burde ta med i vurderingen? Forslag til annet utstyr er også kjekt. Alle tilbakemeldinger mottas med takk!


Annet:
Er det noen som har erfaring med Onkyo's iPhone/iPod docking UP-A1 mot Onkyo TX-SR607? På den europeiske siden hevder de at UP-A1 støtter on screen (TV) navigasjon av iPhone/iPod menyen men på den amerikanske siden står det at on screen navigasjon ikke er støttet i TX-SR607. Jeg vet at det er funksjonsforskjeller på den nord amerikanske/taiwanske modellen mot den europeiske modellen av TX-SR607, men er dette en av disse forskjellene?

Link til Nord Amerikansk side

Link til Europeisk side

Jeg har sendt mail til european customer care om dette, så hvis ingen har noen erfaring med dette kan jeg oppdatere denne posten med svar fra Onkyo Europe.

Er det noen som finner norsk forhandler av UP-A1? Fant ikke noe på nettet.

Ps: Denne posten finnes også på et konkurrerende forum, men det har vært dårlig med respons så langt. Håper den er bedre på dette forumet :)

-Cheers-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar